شیمبا و زهیوی؛ طغیان در مقابل پیراهن سابق

یکی از جذاب ترین نکات بازی تماما خوزستانی تیم های صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان رویارویی دو مهاجم زهردار این دو تیم با تیم های سابق شان است. لوسیانو پریرا یکی از این دو بازیکن است. او که سال های زیادی است در لیگ برتر ایران توپ می زند، اولین بار پیراهن تیم فولاد را به تن کرد و با گلزنی برای این تیم نام خود را بر سر زبان ها انداخت و اتفاقا بیشترین تعداد گل زده را نیز در همین تیم به ثبت رساند.
شیمبا پس از پیوستن به سرخ های جنوب موفق شد به عنوان قهرمانی لیگ برتر دست پیدا کند، او در بازی هایی که برای فولاد به انجام رساند موفق شد 21 گل به ثمر برساند و نکته جالب اینکه وی فصل بعد از آن نیز به همراه حسین فرکی به جمع سپاهانی ها اضافه شد و بازهم توانست خود را به عنوان قهرمان لیگ معرفی کند. پریرا پس از یک فصل حضور در گسترش بازهم به خوزستان بازگشت و این بار با پیراهن صنعت نفت آبادان در لیگ حضور یافت. حضوری که تاکنون نتایج مثبتی برای او و نفتی ها داشته است.
در طرف مقابل رحیم زهیوی از جمله بازیکنانی محسوب می شود که در اغلب تیم های خوزستانی ها به میدان رفته است اما او با تیم صنعت نفت آبادان موفق شد خود را بشناساند. زهیوی که با پیراهن نفت تهران ناموفق بود راهی همتای آبادانی شد و در لیگ یک توانست برای این تیم 12 گل به ثمر برساند. پس از این درخشش وی راهی تیم جوان شده عبداله ویسی شد و در فصلی که استقلال Esteghlal خوزستان، لستر ایران معرفی شده بود، توانست به عنوان قهرمانی لیگ برتر برسد. زهیوی یک فصل نیز راهی قطر شد و پس از آن بازهم به فوتبال ایران و خوزستان بازگشت و این بار پیراهن سرخ فولاد را به تن کرد.
اکنون این دو مهاجم که در لیگ هفدهم عملکردی متفاوت با یکدیگر داشتند، باید در دیدار روز آینده با پیراهن تیم های سابق خود به میدان بروند. دو مهاجمی که سابقه قهرمانی لیگ برتر را در کارنامه خود دارند. مهاجمانی که بدون شک امید اول تیم هایشان برای پیروزی در بازی هفتم لیگ محسوب می شوند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 308130 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟