امیدواری برانکو به گروه FOUR برابر سپاهان

پرسپولیس فصل را با درخشش زوج احمدزاده - مسلمان، مصدومیت کامیابی نیا و ناآمادگی مهدی طارمی آغاز کرد و البته توانست به امتیازات لازم دست یابد. مهدی طارمی اما این روزها در شرایط مطلوبی قرار دارد و برای دستیابی به صدر جدول گلزنان بار دیگر نقشه دارد. کمال کامیابی نیا نیز پس از مدت نسبتا طولانی که به دلیل مصدومیت پیش فصل از دست داده بود، اکنون رفته رفته آماده بازی شده؛ اما در دیدار مقابل نفت تهران نشان داد که هنوز فاصله زیادی با دوران اوج خود دارد. لغزش انضباطی او نیز سبب شد تا در بازی رفت مقابل الاهلی نیمکت‌نشین باشد و در بازگشت به ترکیب این تیم در جدال برگشت نیز دقایق کوتاهی به میدان رفت و در دقیقه 11 با خطایی آشکار و غیرحرفه‌ای اخراج شد و تیمش را 10 نفره کرد.
هافبک دفاعی تیم برانکو ایوانکوویچ بازی رفت مقابل الهلال را از دست داده و باتوجه به بازگشت نوراللهی، کار سختی برای حضور در ترکیب اصلی دارد. تنها شانس کمال گتوزو، درخشش در نصف جهان است؛ درخششی که در صورت وقوع پرسپولیس را نیز به کامیابی خواهد رساند.
اکنون برانکو برای جدال حساس مقابل سپاهان امیدواری مجددی به مربع تیمش دارد که در دو فصل اخیر نقش پررنگی در موفقیت ترکیب این تیم ایفا کرده‌اند. در واقع می‌توان گفت، این 4 بازیکن که شاکله اصلی تیم را تشکیل می دهند، اگر روز درخشانی را داشته باشند پرسپولیس نیز به نتیجه مطلوب می رسد و عکس این موضوع نیز تا حدی برقرار است؛ البته برانکو روی نیمکت دست بازتری دارد؛ اما برای پیروزی در نقش جهان، بیش از همه نیاز به درخشش «گروه 4» دارد.
طارمی در بازی قبلی دو تیم یک ستاره به تمام معنا بود و با دبل خود سپاهان را مجبور به شکست بعد از مدت‌ها در اصفهان برابر پرسپولیس کرد. مسلمان و فرشاد احمدزاده در کنار کامیابی نیا نیز می‌توانند در صورت روز خوب خود امیدواری برای موفقیت و پیروزی را در اردوی این تیم افزایش دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 307914 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟