منصوریان امروز به نشست خبری می‌رود؟

پس از آنکه هیات مدیره باشگاه استقلال Esteghlal تصمیم گیری درباره کادرفنی این تیم را به بعد از بازی با ذوب آهن موکول کرد، به نظر می رسید تقریبا همه چیز در استقلال رو به آرامش می رود؛ اما برنامه شب گذشته نود همه مواضع را تغییر داد. افشاگری ملکی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درباره اتفاقات رخ داده پیرامون جباری و رحمتی و البته عصبانیت و توضیحات منصوریان و سکوت افتخاری همه شرایط را برای به حاشیه رفتن استقلال فراهم کرد. 
حالا با وجود مسائلی که بامداد سه شنبه در برنامه نود رخ داد، علیرضا منصوریان باید تیمش را آماده نبرد حساس فردا با ذوب آهن کند؛ مسابقه ای که اهمیت زیادی برای آبی پوشان پایتخت دارد.
از این رو منصوریان در برنامه نود چندین بار اعلام کرد "شاید من فردا دیگر سرمربی استقلال نباشم" و تاکید بر این جمله نشان از جایگاه متزلزل او در استقلال داشت. با همین شرایط طبق برنامه قبلی منصوریان باید امروز در نشست خبری قبل از مصاف با ذوب آهن شرکت کند و توضیحاتش را درباره بازی فردا ارائه دهد.
با توجه به شرایط پیش آمده در برنامه نود اما احتمالا منصوریان ترجیح خواهد داد تا امروز به نشست خبری نرود تا مبادا تیمش دستخوش حواشی جدیدی قبل از بازی بزرگ با ذوب آهن شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 307694 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟