ذوب آهن ITC شکاری را صادر نکرد

موضوع ذوب آهن اصفهان و رضا شکاری در یک سال باعث ایجاد اخبار مختلفی شد، ذوبی ها رضایت به جدایی این بازیکن نمی دادند در حالی که مهاجم جوان این تیم پیشنهاد خارجی در جیب داشت و تمایل داشت ادامه دوران فوتبال خود را در جایی خارج از ایران بگذارند.
در هر حال رضا شکاری پس از مدت ها غیبت در تمرین ذوبی ها از این تیم جدا شد و به روبین کازان روسیه پیوست و این در حالی بود که ذوبی ها اقدام به صدور رضایت نامه وی نمی کردند و کماکان معتقدند او به طور غیرقانونی راه روسیه را در پیش گرفت.
پس از این اتفاق این باشگاه شکایتی از این بازیکن به کمیته انضباطی کردند و این تشکیل جلسات مختلف در این کمیته در نهایت حق را به باشگاه اصفهانی داد و بازیکن تیم ملی جوانان باید جریمه ای را به این باشگاه پرداخت می کرد و در ادامه شکاری قرارداد خود را با روبین کازان به ثبت رساند در انتظار ITC ذوبی ها ماند تا بتواند برای تیم جدید خود به میدان برود.
اتفاقی که تاکنون نیفتاد و ذوبی اقدام به صدور مجوز بازی شکاری نکردند، پس از این مسئله این بازیکن درخواست ITC موقت کرد که تا 10 روز آینده برای وی صادر خواهد شد و در طرف دیگر نیز باشگاه روبین کازان مسئله عدم صدور مجوز توسط ذوب آهن را به فیفا برد تا این مرجع بتواند با گرفتن مبلغ جریمه از شکاری و تحویل آن به باشگاه ذوب آهن، مجوز صدور بازی را بگیرد. پروسه ای که دو تا سه ماه به خواهد انجامید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 306875 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟