فابرگاس: ونگر برای من مثل یک پدر است

هافبک تیم ملی اسپانیا 8 سال تحت هدایت ونگر بازی کرد تا سال 2011، این تیم را ترک کرد و به بارسلونا بپیوست. او در نهایت سال 2014 به لیگ برتر بازگشت و این بار به در پیراهن چلسی ظاهر شد و حال پیش از دیدار حساس تیمش مقابل آرسنال، به تمجید از سرمربی سابق خود پرداخت.
فابرگاس گفت:" برای من ونگر جایگاه بسیار بزرگی دارد و هنوز با او در ارتباط هستم. حتی همین حالا هم به آرسنال احساس نزدیکی می‌کنم. هر بار که جلوی این تیم بازی می‌کنم حس ویژه ای دارم. هم خودم احساسم را می‌دانمف هم خانواده ام و این چیزیست که برای من مهم ترین چیز است.
وقتی تصمیم گرفتم که بارسلونا را ترک کنم، آرسنال اولین گزینه من بود و در قراردادم با بارسا بند مذاکره با آرسنال وجود داشت. سپس آنها یک هفته فرصت داشتند که به پیشنهاد بند فسخ پاسخ مثبت یا منفی بدهند.
می‌دانستم چلسی هم به دنبال من است، به علاوه دیگر باشگاه ها ولی با مورینیو صحبت کردم و او من را قانع کرد که این باشگاه، بهترین تیم برای من است. یک هفته گذشت، آرسنال پاسخی نداد، با من هم تماسی نگرفت و من هم فرض را بر این گذاشتم که تیمشان تکمیل است و راهی چلسی شدم.
احساس کردم چلسی من را بیش از هر تیمی می‌خواهد، خوزه با من طوری حرف زد که هیچکس پیش از این با من حرف نزده بود و می‌دانستم که واقعا من را می‌خواهد. او به من انگیزه داد و تصمیم گیری در آن زمان واقعا راحت بود. من عاشق ونگر هستم. او را به عنوان مربی هم خیلی دوست دارم. این تصمیمی بود که گرفته شد. همیشه گفته ام که او برای من مثل پدر است و همیشه هم خواهد ماند."برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 306767 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟