بادامکی: وقت تلف کردن بلد نیستیم

حسین بادامکی کاپیتان کهنه کار تیم فوتبال سیاه جامگان در خصوص تساوی شب گذشته در تبریز مقابل تراکتورسازی و اینکه آیا از نتیجه تساوی 1 بر 1 راضی هستند، به "ورزش سه" گفت: واقعیت اینکه من شخصا از نتیجه راضی نیستم، چون 2 امتیاز را خیلی راحت از دست دادیم. بازی خوبی بود و دو تیم بازی خوبی انجام دادند. بازیکنان ما نمایش خوبی داشتند و نگذاشتیم تراکتورسازی بازی خودش را انجام دهد و به غیر از دو سه موقعیت معمولی فرصت آنچنانی نصیبشان نشد.
حسین بادامکی در مورد صحبت های کادر فنی و بازیکنان تیم تراکتورسازی در خصوص وقت تلف کردن سیاه جامگان ادامه داد: آن ها می توانند نظر خودشان را داشته باشند. اگر می خواستیم وقت تلف کنیم، می توانستیم روی زمین بخوابیم و اگر این کار را بلد بودیم در همین بازی با تراکتورسازی و در مقابل نفت تهران در ثانیه های پایانی به راحتی امتیازات را از دست نمی دادیم. به نظرم نباید به مسائل حاشیه ای بپردازیم. تراکتورسازی تیم خوبی است ولی این صحبت ها جالب نیست. بازیکن ما توپ به سرش خورده و تعویض شده. بهترین بازیکن برای وقت کشی گلر است ولی اصلا گلر ما به زمین نیفتاد.
کاپیتان با تجربه مشهدی ها همچنین در مورد افتتاحیه ورزشگاه امام رضا افزود: این اتفاق بزرگی برای فوتبال خراسان است که به آینده فوتبال کمک می کند. امروز اولین قدم برداشته می شود و در آینده هم امیدوارم شرایط برای بازی دو تیم استان در این ورزشگاه فراهم شود، تا هم کیفیت بازی ها بالا رود و هم اینکه مردم و خانواده ها اذیت نشوند و نگران فرزندانشان نشوند. فکر می کنم اینجا باید یک تشکر ویژه هم از مسئولین داشت که همت کردند و امیدوایم در آینده دو تیم شهر بتوانند در این ورزشگاه بازی کنند.
وی در مورد اینکه چقدر امیدوار است که دو تیم مشهد در ورزشگاه امام رضا بازی کنند، اضافه کرد: این موضوع بستگی به تصمیم مسئولین دارد ولی در مجموع این یک قدم رو به جلو است و فکر می کنم مساعدت و همکاری در این مورد وجود دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 306246 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟