لواندوفسکی در راه رئال مادرید؟

نشریه آ.اس نزدیک به رئال مادرید مدعی شد که لواندوفسکی که اخیرا در بایرن دچار حواشی بسیاری شده، قصد دارد از این تیم جدا شود و سرانجام به تیمی بپیوندد که سالها آرزوی بازی کردن در آن را داشته است.
او فصل پیش از هم تیمی هایش انتقاد کرده بود که همین موضوع سبب واکنش های بسیاری به او شده بود. سپس او در این تابستان از سیاست‌های نقل و انتقالاتی باشگاه انتقاد کرد که این موضوع نیز بی پاسخ نماند و رومینیگه با قدرت مقابل او ایستاد و پاسخ انتقاداتش را داد.
طبق ادعای رومینیگه، ایجنت لواندوفسکی پشت اعتراضات او علیه باشگاه است. در حقیقت نماینده لوا قصد دارد با مطرح کردن این صحبت ها از زبان او، نارضایتی ستاره لهستانی را به تیم های بزرگ اعلام کند و شرایط و مقدمات حضور او در این تیم ها را فراهم کند.
هر چند که لواندوفسکی و ایجنتش می‌دانند که رئال مادرید علاقه ای به جذب بازیکنان بالای 30 سال ندارد ولی آنها تلاش خود را انجام می‌دهند تا شاید راهی برای حضور لوا در تیمی که رویای بازی در آن را داشته باز شود.
از سوی دیگر رئال دیگر گزینه ها را نیز زیر نظر دارد. گفته می‌شود که صحبت هایی بین باشگاه رئال و لایپزیش برای انتقال تیمو ورنر، مهاجم 21 ساله صورت گرفته ولی لواندوفسکی همچنان به ایجنتش اعلام کرده که برای این انتقال پافشاری کند. او هیچگاه بر لوگو دو باشگاهی که در آلمان در آنها بازی کرده بوسه نزده و بسیاری معتقدند که تیمی که او از کودکی هوادارش بوده، رئال مادرید است.
گفته می‌شد که فصل گذشته، کریستیانو رونالدو Ronaldo و سرخیو راموس به لوا گفته بودند که با آغوش باز منتظر او در برنابئو هستند. با این حال رئال در شروع نقل و انتقالات به دنبال امباپه رفت و در نهایت نیز او را به خدمت نگرفت ولی لوا از رویایش دست نکشیده است. او معتقد است که تیم فعلی بایرن از لحاظ روحی روانی توانایی اینکه در اروپا رقابت کند را ندارد و با تاکتیک‌های آنچلوتی نیز مشکل دارد. او همچنان برای حضور در رئال تلاش می‌کند و باید دید که در تابستان آینده به رویایش خواهد رسید یا نه.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 306209 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟