ایسکو را می خواهید؟ 700 میلیون یورو!

دیروز باشگاه رئال مادرید خبر تمدید قرارداد ستاره مالاگایی و جوان خود را منتشر کرد و بدین ترتیب ایسکو تا سال 2022 لباس سفید رئال مادرید را بر تن خواهد کرد.
اتفاقاتی که برای نیمار در تابستان امسال رخ داد مدیران رئال مادرید را بر آن داشت که بند آزادسازی هافبک خلاق خود را تا 700 میلیون یورو افزایش داده و به نوعی جدایی او را غیرممکن سازند.
از اواسط سال قبل که شایعات جایی ایسکو به شدت افزایش یافته تا امروز تغییرات فراوانی در شرایط این بازیکن رخ داده و حالا او تبدیل به بخش تفکیک ناپذیری از 2-4-4 مورد استفاده زیزو شده و تقریبا نقشی معادل شماره 10 را در ترکیب قوهای سپید ایفا می کند.
اما نکته مهم تمدید قرارداد ایسکو، پایان شایعات تمایل بارسا به جذب این بازیکن بود. با توجه به اینکه قرارداد ایسکو در تابستان سال بعد به پایان می رسید، مذاکره او با از ژانویه پیش رو ممکن بود و فلورنتینو پزر در این سالها به خوبی دریافته که در چنین شرایطی حفظ یک بازیکن دشوار خواهد بود.
مدتی قبل نشریه موندو دیپورتیوو طی گزارشی از تحرکات غیرعلنی بارسلونا برای جذب این ستاره جوان خبر داد و بارتومئو که می داند فرصت چندانی برای حفظ جایگاه خود و به دست آوردن دل هواداران بارسا ندارد، قصد داشت از ایسکو به عنوان دلیلی برای حفظ مسند خود استفاده کند.
به جز بارسا، سیتی و گواردیولا نیز به شدت برای جذب این بازیکن خلاق تلاش می کردند و حالا و با تمدید قرارداد ایسکو، هواداران رئال مادرید از حفظ این ستاره محبوب اطمینان خواهند داشت.
ایسکو نمایش درخشان خود در ترکیب رئال را در بازی های ملی نیز نشان داده و ادامه حضور او در بهترین تیم فعلی اسپانیا می تواند خبر بسیار خوبی برای جولیان لوپتگی، سرمربی موفق لاروخا نیز باشد.
اخبار حاکی از آن است که حقوق ایسکو به سالانه 6 میلیون یورو افزایش خواهد یافت و بدین ترتیب پرز تعادل رختکن خود را حفظ خواهد کرد. مورد بسیار مهمی که رئیس باشگاه رئال مادرید تلویحا اعلام کرد که دلیل عدم ادامه تلاش برای جذب امباپه نیز همین مضوع بوده و حقوق ستاره فرانسوی باعث بر هم خوردن تعادل رختکن و ابراز نارضایتی دیگر ستارگان رختکن کهکشانی خواهد بود.
با توجه به افت محسوس گرت بیل، ایسکو مدت هاست نقش او را در ترکیب رئال ایفا کرده و معمار موفقیت های اصلی لوس بلانکوس لقب گرفته است.
با حضور او، آسنسیو، کارواخال، مایورال، یورنته، سبایوس، هرناندز و ..... شالوده اسپانیایی ترکیب رئال مادرید در آینده حفظ خواهد شد و بدین ترتیب این تیم دقیقا پروژه مورد نظر فلورنتیو پزر را ادامه خواهد داد.
به هر حال، تمدید قرارداد اسیکو از آن جهت برای رئال مادرید بسیار مهم است که انتقال نیمار به پاری سن ژرمن نشان داد که در فوتبال امروز هیچ چیز غیرممکن نیست اما پرداخت بند 700 میلیون یورویی نیز در حال حاضر رویایی به نظر می رسد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 305739 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟