واکنش جالب رئیس بارسلونا به مصاحبه اینیستا

تنها یک سال از قرارداد اینیستا باقی مانده و بیم این می رود که کاپیتان آبی اناری ها فصل بعد راهی تیمی دیگر شود. یوونتوس سخت به دنبال جذب اینیستا است و در صورت محقق شدن چنین انتقالی، ناکامی دیگری در کارنامه بارتومئو، رئیس بارسا به ثبت خواهد رسید.
پس از مصاحبه بارتومئو، هواداران بارسا از اینکه قرارداد کاپیتان محبوب شان تمدید خواهد شد، خوشحال شدند؛ ولی چهارشنبه عصر، اینیستا در بازگشت از لیختن اشتاین و در فرودگاه ال پرات بارسلونا ضمن تکذیب ادعای بارتومئو گفت که هیچ توافقی برای تمدید قرارداد او صورت نگرفته است. این مصاحبه اینیستا بازتاب گسترده ای در رسانه ها داشت.
طبق ادعای اسپورت، بارتومئو پس از شنیدن حرف های اینیستا با وی تماس گرفته و شبانه به منزل او می رود. رئیس بارسلونا ساعاتی در منزل اینیستا حضور داشته و او را از تمایل جدی باشگاه برای تمدید قرارداد مطلع می سازد. طبق ادعای این منبع، گفت و گو ها بین دو طرف بسیار خوب پیش رفته است.
پدر اینیستا هم روز گذشته به خبرنگاران گفت که تمدید قرارداد پسرش به مشکل و معضلی برای باشگاه تبدیل نخواهد شد و دو طرف می توانند در این مورد آسوده خاطر باشند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 303131 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟