شفاف سازی پرز در مورد شایعات جدایی رونالدو

خرداد ماه گذشته وقتی رونالدو Ronaldo در اردوی تیم پرتغال برای حضور در جام کنفدراسیون ها حضور داشت، خبر متهم شدن او به فریبکاری مالیاتی از سوی دادستانی مادرید، سوژه خبری شماره یک رسانه های دنیا شد.
پس از آن بود که نشریه پرتغالی آبولا به نقل از منابع نزدیک به رونالدو فاش ساخت که او قصد ترک رئال و کشور اسپانیا را دارد و دیگر به مادرید باز نخواهد گشت. یکی دو هفته بعد از انتشار این خبر بود که عنوان شد رونالدو از تصمیم خود منصرف شده است.
فلورنتینو پرز در همین رابطه به کادنا سر گفت:« واقعا نمی دانم چه اتفاقی در آن مقطع افتاد و آن شایعات از کجا آمدند.
خبری از سوی نشریه آبولا منتشر شد؛ سپس در همه دنیا بازتاب یافت. فکر می کنم رونالدو به خاطر اتهامات مالیاتی، عصبانی بود و به همین دلیل تهدید به جدایی کرد؛ البته او هرگز در این مورد با من و هیچ یک از مسئولان باشگاه صحبت نکرد و این شایعه از سوی یک نشریه منتشر شد.
رونالدو پس از جام کنفدراسیون ها به تعطیلات رفت و در موناکو(محل اهدای جوایز برترین های سال یوفا) وقتی من را دید گفت که از بودن در رئال بسیار خوشحال است. او به ناحق در لالیگا دچار محرومیت انضباطی شده ولی چهارشنبه در لیگ قهرمانان برای ما بازی خواهد کرد. در چهره او بی تابی برای بازگشت به میادین آشکار است.»
اتهامات مالیاتی:« اطمینان دارم که رونالدو هیچ تخلفی مرتکب نشده است. او مثل دوران حضورش در لیگ برتر انگلیس مالیات هایش را پرداخت کرده ولی چون سبک پرداخت ها در دو کشور متفاوت است، به مشکل برخورد کرده است. در صداقت و پاکی او شکی ندارم.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 303121 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟