کنایه کی‌روش گریبان خودش را گرفت!

کارلوس کی روش با غروری که ناشی از 12 بازی گل نخوردن بود پا به نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیم های ملی ایران و سوریه گذاشت. یکی از سوالات این نشست در رابطه با زهردار بودن مهاجمان اصلی سوریه یعنی عمر السومه و عمر الخریبین بود که سرمربی تیم ملی پاسخ جالبی داد. پاسخی همراه با کنایه که شاید به گوش سرمربی پرسپولیسی ها برسد.
کی روش که به همراه مدافع پرسپولیسی ها در این نشست حضور پیدا کرده بود، در رابطه با این سوال گفت: "این سوال را باید از سیدجلال حسینی بپرسید، آنها در تیم باشگاهی روبه روی این بازیکنان قرار گرفته اند و توسط آنها دروازه خود را باز شده دیدند؛ بنابراین اکنون می توانند درباره این بازیکنان به راحتی صحبت کنند" و البته همه می دانند که اشاره کی روش به دو دیدار پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا در برابر تیم های الهلال و الاهلی عربستان بود.
اما خیلی زود کنایه کی روش گریبان خود او را گرفت و در روزی که سوری ها مقابل ما قرار گرفتند، عمر السومه ستاره میدان بود و توانست یک گل بسازد و یک گل نیز به ثمر برساند. بنابراین با توجه به گفته سرمریی تیم ملی، حالا می توان در رابطه با نوع بازی مهاجمان سوری، از مدافعان تیم ملی پرسید "چرا تیم کی روش نیز به مانند تیم برانکو از آنها ضربه خورد؟"برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 302614 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟