توقف روند پیروزی های برزیل توسط فالکائو و یارانش

تکلیف صعود برزیل به جام جهانی چند وقتی است که مشخص شده و نمایش های خوب شاگردان تیته همه را تحت تاثیر قرار داده است. برزیل با 10 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم در صدر است و با اقتدار در جام جهانی شرکت کرده است. سلسائو که در 9 بازی اخیرش به پیروزی رسیده بود، به فکر رساندن این تعداد پیروزی به عدد 10 بود ولی سد محکمی به نام کلمبیا باعث شد تا رکورد ادامه پیدا نکند و برزیل با تساوی زمین را ترک کند.
نیمه اول بازی نمایش خوبی از هر دو تیم مشاهده شد ولی هر دو طرف در گلزنی ضعیف ظاهر شدند و توپی از خط دروازه ها عبور نکرد. با این حال برزیل نیمه دوم را طوفانی شروع کرد و روی پاس نیمار، ویلیان با یک ضربه استثنایی توپ را به گوشه دروازه فرستاد و برزیل ابتدا از حریف خود پیش افتاد. با این حال کلمبیا که نمی‌خواست در این دیدار خانگی بازنده باشد، عقب ننشست و فشار را به حریف شروع کرد تا در دقیقه 55، رادامل فالکائو با یک ضربه سر کار را به تساوی کشاند. 
پس از گل، تغییراتی که پکرمن در ترکیب کلمبیا ایجاد کرد، جواب داد و آنها فشار خوبی روی دروازه برزیل ایجاد کردند ولی موفق به گلزنی نشدند. برزیل نیز با وجود تغییرات نتوانست کاری پیش ببرد و با تساوی این دیدار را به پایان رساند تا به رکورد 10 پیروزی پیاپی دست پیدا نکند.
بدین ترتیب، برزیل با 37 امتیاز و 10 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم، صدرنشین است و کلمبیا با 26 امتیاز، در تعقیب اروگوئه 27 امتیازی است و شانس خوبی برای دوم شدن در گروه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 302466 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟