السوما کابوس شماره یک ایران و پرسپولیس

مسلما نام عمر السوما هیچ وقت از ذهن علیرضا بیرانوند پاک نخواهد شد. مهاجمی که در طول چند فصل گذشته با پیراهن الاهلی و تیم ملی سوریه چهار بار موفق شده دروازه مرد شماره یک ایران و پرسپولیس را باز کند و نام خود را به عنوان کابوسی بزرگ برای این گلر جوان نقل محافل نماید.
بیرانوند با نفت تهران در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا در بازی برگشت با الاهلی در جده دو بار تسلیم عمر السوما شد؛ گرچه در آن بازی نفتی ها با هدایت منصوریان در پایان موفق شدند جشن صعود به یادماندنی مقابل دیدگان طرفداران سعودی و عمر السوما برپا کنند. سومین گل را بیرانوند چند هفته قبل در بازی رفت پرسپولیس با الاهلی در یک چهارم نهایی خیلی زود و در دقیقه دوم از این مهاجم دو ملیتی سوری – سوئدی دریافت کرد.
برای چهارمین بار در این تقابل ها السوما شب گذشته برخلاف بازی باشگاهی، این بار در بازی ملی در آخرین دقیقه دروازه بیرانوند را در موقعیتی نه چندان خطرناک روی غفلت مرد شماره یک ایران و خط دفاع به ثمر رساند تا معجزه برای سوریه اتفاق بیفتد و این تیم راهی پلی آف جام جهانی 2018 در قاره آسیا شود؛ جدالی که مقابل استرالیا انجام خواهد شد.
با این کارنامه و گل هایی که السوما وارد دروازه بیرانوند کرد، حالا نگرانی ها از بابت بازی برگشت پرسپولیس با الاهلی و تقابل دوباره مهاجم سوری به عنوان ستاره اصلی خط حمله رقیب عربستانی با بیرانوند و مدافعان پرسپولیس بیشتر از قبل خواهد بود؛ گرچه از منظر دیگر این ماجرا می توان به انگیزه های مرد شماره یک ایران و پرسپولیس هم اشاره کرد که برای جبران مافات قطعا تمام تلاش خود را خواهد کرد تا کابوس السوما را از خود و سرخپوشان دور کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 302449 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟