نقش گرت بیل در انتخاب پدیده جدید ولز

وودبرن 17 ساله که در تیم های پایه لیورپول توپ می‌زند، روز شنبه در دیدار مقابل اتریش برای اولین بار در پیراهن ولز در میادین ظاهر شد و موفق شد با یک شوت دیدنی، گلی زیبا به ثمر رسانده و 3 امتیاز را برای تیمش کسب کند. حال پیش از دیدار مقابل مولداوی، بیل مدعی شد که او نقش مهمی در حضور وودبرن در ولز داشته است.
او گفت:" به خاطر دارم که در دیدار مقابل هلند (نوامبر 2015) او را دیدم. او مصدوم بود و کنار من نشسته بود زیرا کمپانی که مدیریت برنامه های او را در اختیار دارد، با من مشترک است. کمی با او صحبت کردم و تلاش کردم که او را به حضور در ولز دعوت کنم؛ زیرا ما همه می‌دانستیم که او بازیکن فوق العاده ای است. خیلی خوشحالیم که او با ماست و در هر صورت او ولزی است، او از ماست."
ولز در حال حاضر در رده سوم گروه D قرار گرفته و 4 امتیاز با صدرنشین جدول و دو امتیاز با تیم دوم یعنی جمهوری ایرلند فاصله دارد؛ این در حالیست که 3 بازی تا پایان مقدماتی باقی مانده است. اگر شاگردان کریس کولمن در دیدار مقابل مولداوی به پیروزی برسند و ایرلند نتواند صربستان را شکست دهد، اژدها به رده دوم صعود خواهد کرد و شانس زیادی برای حضور در جام جهانی پیدا می‌کند.
بیل در این رابطه گفت:" پیش از بازی قبل گفتم که 4 فینال پیش رو داریم که امیدهایمان را زنده نگه داریم، یکی را با موفقیت پشت سر گذاشتیم و 3 فینال باقی مانده است. اگر هر 3 بازی را ببریم، شانس اینکه به عنوان صدرنشین صعود کنیم را داریم و اگر نه، می‌توانیم در پلی آف بالا برویم. با اعتماد به نفس و صلابت پا به دیدارها خواهیم گذاشت. می‌دانیم که کار را برایمان سخت می‌کنند ولی تمام تلاشمان را خواهیم کرد که 3 امتیاز را بگیریم و خودمان را در شرایط بهتری قرار دهیم."برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 302224 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟