لذت بی شکستی برای هواداران تیم ملی

روز های بی شکستی ایران حالا به ماه و سال رسیده تا هواداران تیم ملی با خیالی آسوده بازی های تیم ملی را دنبال کنند. شاگردان کی روش با عملکردی بی نقص مجوز حضور در جام جهانی را کسب کردند و بی آنکه گلی دریافت کنند، بلیت خود برای حضور در روسیه 2018 را نهایی کردند تا هواداران تیم ملی با خیالی آسوده در دیدار با کره جنوبی همیشه مدعی، در میان هواداران پر استرس کره ای حاضر شوند و نمایش شاگردان کی روش را با لذت ادامه بی شکستی ایران نظاره کنند.
هواداران تیم ملی که با شروع مسابقات مقدماتی جام جهانی در دیدارهای خانگی تیم ملی حضور پر رنگی در ورزشگاه آزادی Freedom داشتند، روز سه شنبه نیز با خیالی آسوده و برای لذت بردن از جشن صعود به جام جهانی در ورزشگاه آزادی حاضر خواهند شد تا تیم ملی در آخرین دیدار مقدماتی جام جهانی با خیالی آسوده جشن خود را برگزار کند.
تیم ایران با صلابتی مثال زدنی مجوز حضور در جام جهانی را کسب کرد و حالا برای تدارکات لازم پیش از اعزام به مسابقات جام جهانی کمتر از 10 ماه فرصت دارد. مدت زمانی که کارلوس کی روش و وزارت ورزش Sport به همراه فدراسیون فوتبال برنامه ریزی دقیقی برای آن انجام دادند تا شاید با صعود از مرحله گروهی جام جهانی عملکرد درخشان ایران ادامه پیدا کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 300933 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟