پیروزی خارج از خانه برزیل مقابل اکوادور

برزیلی ها که به عنوان اولین تیم، حضور خود را در جام جهانی قطعی کرده بودند، شب گذشته در پورتو آلگره به مصاف اکوادور رفتند و موفق شدند 2-0 حریف را از پیش رو بردارند. گل اول سلسائو را پائولینیو به ثمر رساند که در این تابستان راهی بارسا شد و گل دوم را کوتینیو که تمام طول تابستان مورد توجه بارسا بود.
برزیلی ها که صعودخود به جام جهانی را مدت‌هاست که قطعی کرده اند، به نظر توفق ناپذیر هستند و با این پیروزی، اختلاف خود با تیم دوم را به 11 امتیاز رساندند و این در حالیست که اکوادور در رده هفتم قرار گرفته و 3 امتیاز با پلی آف فاصله دارد.
سلسائو در نیمه اول بازی کاری از پیش نبرد هر چند که موقعیت هایی داشت. ویلیان در دقیقه 10 صاحب یک موقعیت خوب شد که قدرش را ندانست و موقعیت از دست رفت. سپس گابریل ژسوس می‌توانست در دقیقه 30 یک گل به ثمر برساند ولی ضربه او با واکنش خوب گل اکوادور روبرو شد و در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.
نیمه دوم نیز برزیل شروع خوبی نداشت و تا دقیقه 70 صبر کردند تا گل اول را به ثمر برسانند. روی ارسال خوب ویلیان از روی نقطه کرنر، پائولینیو با ضربه سر دروازه حریف را باز کرد و تیمش را پیش انداخت. برزیل در ادامه عقب ننشست و حملاتی ترتیب داد که 6 دقیقه پس از گل دوم، روی حرکت ترکیبی ژسوس و کوتینیو، ستاره لیورپول که در تمام طول تابستان مورد توجه بارسا بود، گل دوم را به ثمر برساند. در نهایت برزیل با همین دو گل موفق به شکست حریف شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 300570 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟