برنامه پنجمین روز نمایندگان ایران در یونیورسیاد چین تایپه/ خیز بلندقامتان برای کسب سومین پیروزی

این رقابت ها از 28مردادماه و با حضور بیش از هفت هزار و 700 دانشجو از 141 کشور در 22 رشته در چین تایپه جریان دارد که ورزشکاران ایران در پنج روز گذشته و در سه رشته شمشیربازی ،تیرو کمان و تکواندو تاکنون 11مدال (2 نشان طلا ،2 نقره و 7 برنز) کسب کردند.
امروز نمایندگان کشورمان در رسه رشته والیبال، تکواندو و وزنه برداری آغاز می کنند. بر این اساس بلند قامتان ایران پس از کسب دو پیروزی برابر تیم های ملی قبرس و آرژانتین ساعت 15:00به مصاف سوئیس می روند.
قاسم کارخانه ، فرهاد پیروت پور، علی یوسف پور، امیرعلی محمد فتحعلی، آرمین رنجبر، محمد فلاح، بهزاد حیدر شاهی، محمدرضا موذن، هادی برشان، سعید شیرود قربانی، اکبر ولایی و محمد طاهر وادی ترکیب تیم ملی والیبال را در این رقابت ها تشکیل می دهند.
در مرحله مقدماتی تکواندو ،نمایندگان ایران در وزن های 74 و به اضافه 87 کیلوگرم مردان برابر حریفان خود به روی شیاپچانگ می روند که فینال این وزن ها عصر امروز برگزار می شود.
تکواندوکاران تاکنون پنج برنز و 2نشان طلا کسب کردند.
همچنین در وزنه‌برداری نماینده دسته 94 کیلوگرم ایران ساعت14:00 و دسته 105 کیلوگرم ساعت 19:00به روی تخته می رود.
در رقابت های وزنه برداری دسته 85 کیلوگرم بازی های یونیورسیاد، 2نماینده بر روی تخته رفتند که در پایان هیچ کدام نتوانستند ایران را صاحب مدال کنند.
کاروان ورزشی ایران نیز با 18 دختر و 44 پسر دانشجو در هشت رشته ورزشی جودو، تیراندازی باکمان، شمشیربازی، تکواندو، والیبال، وزنه برداری، ووشو و بدمینتون مسابقه می دهد.
نمایندگان ایران در بیست و هشتمین دوره یونیورسیاد دانشجویی جهان با 84 ورزشکار و کسب هفت طلا ، 2 نقره و 6 برنز در جایگاه نهم جدول توزیع مدال ها قرار گرفته بودند.
این رقابت ها هشتم شهریور ماه امسال پایان می یابد.
برای آگاهی از آخرین اخبار Latest NEWS ورزش Sport ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام Telegram irnavarzesh@ همراه شوید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 298130 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟