میثاقیان: نفت تیم خطرناکی است/ تساوی شیرین مقابل پرسپولیس دیگر تمام شد

دیدار تیم‌های سیاه‌جامگان و نفت تهران فردا (پنج‌شنبه) ساعت ۱۸:۳۵ در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد برگزار می‌شود. اکبر میثاقیان در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: تمام بازی‌ها سخت است و هیچ بازی آسانی نداریم. همگی پرفشار و سخت هستند. با تیم خطرناکی بازی داریم. نفت تیمی خوب است و امتیازات خوبی هم جمع کرده‌ است. بازی سختی در پیش داریم. بارها به بازیکنانم تذکر دادم که حق اشتباه ندارند. تساوی مقابل پرسپولیس شیرین بود اما دیگر تمام شده و بازیکنان جوانم باید با دقت کار کنند.
سرمربی سیاه‌جامگان تاکید کرد: توقع دارم تماشاگران زیادی به ورزشگاه بیایند. سال‌های قبل که در ابومسلم بودیم، ورزشگاه پر می‌شد. اگر هواداران بیایند ما را خوشحال می‌کنند و به بازیکنان انرژی مضاعفی می‌دهند.
او در خصوص سن بالای بازیکنان نفت گفت: دفاع نفت دفاعی باتجربه است. جلوی چنین تیمی بازی کردن سخت است، آنها اشتباه نخواهندکرد. نباید خود را از پیش برنده فرض کنیم. هرکس در فوتبال بدود و بجنگد برنده است.
میثاقیان در ادامه بیان کرد: بابت برد دیروز (سه‌شنبه) باید به پدیده تبریک بگویم. ما هم تیم جوانی داریم و امیدواریم که بتوانیم مقابل نفت موفق باشیم.
سرمربی سیاه‌جامگان در خصوص اشتباهات داوری مربوط به دیدار با پرسپولیس عنوان کرد: هجمه سنگینی ایجاد شد اما متاسفانه زحمات بازیکنانم و مجموعه باشگاه زیر سوال رفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 297919 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟