گواردیولا از احتمال خرید مسی خبر داد

پپ گواردیولا، سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی که در اولین دیدار تیمش در رقابت‎های فصل جدید جزیره در خانه و مقابل اورتون به تساوی رسید، معتقد است این احتمال وجود دارد که تیمی رقم فسخ قرارداد مسی را بپردازد.
این در حالی است که مسی توافق کرده تا قراردادش با بارسلونا را تمدید کند، اما هنوز رسما این کار را نکرده است. با امضای مسی که هنوز پای قرارداد با بارسلونا نیست، ستاره آرژانتینی به منچسترسیتی گواردیولا نسبت داده شده است.
وقتی از پپ پرسیدند که آیا ممکن است رقم فسخ قرارداد مسی هم مانند نیمار پرداخت شود پپ پاسخ مثبت داده است: نمی‎دانم، اگر کسی پول کافی داشته باشد و قصدش خرج کردن آن باشد ممکن است این کار را بکند.
پپ همچنین در ادامه درباره بازی تیمش مقابل اورتون صحبت کرد: ما برای نتیجه گرفتن اینجا هستیم، حداقل برای بردن بازی‌ها. ۶۰ دقیقه با ۱۰ بازیکن مقابل اورتون که تیمی ۱۱ نفره و باکیفیت بود بازی کردیم. ترجیح می‎دادیم برنده بازی باشیم، می‎خواستیم شروعمان در خانه خوب باشد، اما دوباره شانس‎هایی خواهیم داشت. آن‎ها یک شوت داخل چارچوب داشتند، همان هم گل شد.
پپ در ادامه گفت: موقعیت‌هایی خلق کردیم، قبل از گلمان ۳ یا ۴ موقعیت داشتیم. همیشه ۱۰ نفره بازی کردن مقابل اورتون کار سختی است. به هر حال ما هرگز تسلیم نمی‎شویم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 297572 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟