خلعتبری: چون در پرسپولیس بازی کرده بودم قید استقلالی شدن را زدم

محمدرضا خلعتبری می‌گوید ما هم دو هفته است که نتیجه لازم را نگرفتیم برای همین دنبال جبران مافات مقابل استقلال Esteghlal هستیم.
بازی با استقلال را چطور می‌بینی؟
بازی سختی در پیش داریم. استقلال تیم خوبی است، مهره‌های ملی‌پوش و خوبی در اختیار داریم. اگر هم تاکنون نتیجه نگرفته دلیل خوب نبودن آنها نیست. استقلال فصل گذشته هم دیر راه افتاد. آنها رفته رفته خوب می‌شوند و مطمئنا در خانه شرایط را برای ما سخت خواهند کرد.
فصل گذشته داشتی استقلالی می‌شدی ولی در نهایت به این تیم نرفتی؟
اتفاقا صحبت‌های خوبی داشتیم حتی تا پای قرارداد هم رفتیم اما احساس کردم چون در پرسپولیس بازی کردم برایم حاشیه به وجود می‌آید برای همین ترجیح دادم که راهی گسترش شوم.
از انتخاب‌های فصل قبل خودت پشیمان نیستی؛ اول گسترش و بعد هم سایپا؟
تیم‌های گسترش و سایپا تیم‌های بزرگ و خوبی هستند و از انتخاب‌هایم راضی بودم ولی شرایط آن طور که من می‌خواستم پیش نرفت.
و امسال پدیده را انتخاب کردی؟
شرایط پدیده خیلی خوب است. از سوی دیگر دوستانم مثل گردان باعث شدند که من هم راهی مشهد شوم. از انتخابم راضی هستم چون هم مربی خوبی داریم و هم اینکه با توجه به بازیکنانی که به پدیده آمده‌اند می‌توانیم جزو مدعیان باشیم.
دو هفته است که نتیجه لازم را نمی‌گیرید.
از بدشانسی است. در آبادان به یک صورت که داوری هم تاثیرگذار بود، در خانه هم بدشانس بودیم که مقابل استقلال خوزستان دو امتیاز از دست دادیم.
در این بازی چند بار برای تو مشکل درست شد و چند بار به زمین خوردی و بازیکنان حریف می‌گفتند تمارض می‌کنی.
باور کنید من مریض نیستم که خودم را از قصد به زمین بزنم. بازیکن حریف محکم به تخت سینه من زد، من هم که آدم آهنی نیستم زمین نخورم. البته مشکل خاصی نبود.
با محمد قاضی Judge هماهنگ شدی؟
من و محمد در ذوب‌آهن با هم همبازی بودیم. همدیگر را خوب می‌شناسیم و به قولی خوب همدیگر را پیدا می‌کنیم.
محمد مثل فصل گذشته دوباره ماشین گلزنی‌اش روشن می‌شود و خودت چه زمانی گل می‌زنی؟
من هم گل می‌زنم. سعی می‌کنم از بازی امروز مقابل استقلال شروع کنم.
استقلال را می‌برید؟
مطمئن باشید برای جبران مافات مقابل استقلال خوزستان و نفت آبادان مقابل استقلال تهران به میدان می‌رویم. ما به تهران آمده‌ایم تا 3 امتیاز را بگیریم و تمام سعی خودمان را می‌کنیم.
آیا بحران‌های استقلال به شما کمک می‌کند؟
ما به بحران آنها کاری نداریم درثانی استقلال تیمی نیست که با این بحران‌ها دچار مشکل شود و راحت نتیجه را واگذار کند. مطمئنا کار سختی داریم. اما برای برد به میدان می‌رویم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 297505 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟