میزبانی استان مرکزی از دو رویداد بین المللی ورزشی در سال جاری

عابد حقدادی مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در جلسه تقدیر از خبرنگاران حوزه ورزش Sport اظهار کرد: یکی از اولویت‌های اصلی وزارت ورزش و جوانان و اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی تعامل با رسانه‌ها و ارتباط سازنده با اصحاب رسانه است، البته تعامل بدین معنا نیست که فقط از تعریف و تمجید استقبال کنیم و در برابر نقد سازنده موضع بگیریم .
وی ادامه داد: کار خبرنگار به مانند کار قاضی Judge است و همانطور که شاکله اصلی قضاوت Judgment را عدالت تشکیل می‌دهد، خبرنگاران نیز باید با عدالت مسائل را رصد کرده و اخبار را به بهترین و درست‌ترین شکل به مردم ارائه دهند، در واقع عادل بودن ویژگی اصلی خبرنگاران است .
وی با بیان اینکه تعامل با رسانه‌ها به معنی نقدپذیری است، نه نقدناپذیری و این مهم سرلوحه کار ما خواهد بود، تصریح کرد: تضارب آرا و تفاوت عقیده‌ها سبب توسعه و پیشرفت می‌شود و ما نه تنها آن را نفی نمی‌کنیم بلکه از آن استقبال می‌کنیم .
مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی اظهار کرد: یکی از اتفاقات مهمی که در پنج ماه نخست امسال رخ داده است جذب به موقع اعتبارات سفر رییس جمهور به استان مرکزی در قالب ساخت و تجهیز ۸ سالن ورزشی در نقاط مختلف استان است، همچنین اولین سالن ورزشی با مشارکت خیرین در استان مرکزی ساخته شد.
حقدادی خاطرنشان کرد: در سال جاری میزبان دو رویداد بین‌المللی در استان مرکزی هستیم. ابتدا در شهریورماه که مسابقات بین‌المللی اوپن شطرنج با حضور بهترین شطرنج‌بازان جهان در خمین برگزار خواهد شد و بعد از آن در اراک در رشته اسکواش میزبان جام بین‌المللی امیرکبیر خواهیم بود.
وی افزود: علاوه بر اعزام‌ها و میزبانی‌های فراوان کشوری در حوزه قهرمانی در حوزه ورزش همگانی نیز عملکرد خوبی داشتیم و در مدت کوتاهی توانستیم دو جشنواره پخش مستقیم صبح و نشاط و پیاده‌روی خانوادگی را در استان برگزار کنیم و با برنامه‌ریزی انجام گرفته بدنبال برگزاری سومین جشنواره نیز هستیم .
حقدادی اظهار کرد: علاوه بر این در حوزه جوانان چند جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان را برگزار کردیم. در سال ۹۲ تنها ۱۲ سمن در سطح استان داشتیم و امروز ۴۵ سمن داریم که البته ۷ سمن در سال ۹۶ در حوزه های مختلف ایجاد شده است .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 296911 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟