صدقی: دست رئیس فدراسیون را باز گذاشتیم/ ۱۰ سال با عشق کار کردیم

تیم ملی اسکیت هاکی ایران در رده‌های سنی مختلف چند سالی است که فعالیت جدی و رسمی خود را آغاز کرده و در این مدت با حمایت و تلاش برخی علاقمندان و ورزشکاران و قهرمانان این رشته توانسته به موفقیت های خوبی دست پیدا کند.
با این حال اعضای کادر فنی و مدیریت این تیم ها در نامه ای برای بهمن محمدرضایی رئیس فدراسیون اسکیت استعفای خود را از این مسئولیت اعلام کرده اند. کاوه صدقی رئیس انجمن اسکیت روی یخ و سرمربی تیم های ملی اسکیت هاکی، محمد مهدویان کاپیتان اول و مربی تیم ملی بزرگسالان، پیام دستیار مدیر تیم های ملی اسکیت هاکی، محمودرضا مهدویان مربی بدنساز تیم ملی بزرگسالان و فرزاد هوشیدری دبیر انجمن هاکی روی یخ با ارسال نامه ای به رئیس فدراسیون از مسئولیت خود کناره گیری کردند.
در متن نامه استعفای این افراد خطاب به بهمن محمد رضایی رئیس فدراسیون اسکیت آمده است: «احتراما اینجانبان با وجود بیش از یک دهه فعالیت مستمر در عرصه های مختلف داخلی و بین المللی در رشته نوپای اسکیت هاکی (که ماحصل آن نیز روشن است) از جامعه ارزشمند اسکیت هاکی کشور اگر نتوانستیم انتظارت این عزیزان را برآروده سازیم پوزش می خواهیم و اعلام می داریم که شاید تلاش ما موجب رضایت کامل منتقدان نبوده اما آنچه انجام شد تمام توان و حتی بیش از توان ما بود.
به همین سبب بر آن شدیم تا ضمن اعلام استعفای خود عرصه را برای جوانان و دوستداران این رشته بازنمونده، فرصت خدمت هر چه زودتر عزیزان را در راستای شروع برنامه های ملی و آماده سازی هر چه سریعتر تیم ها جهت حضور در مسابقات پیش رو هموار سازیم.
بدیهی است دستاوردهای یک دهه گذشته پیشکسوتان این عرصه، زیرساخت های مناسبی برای فعالیت مسئولین جدید و ارتقای جایگاه اسکیت هاکی در ایران و جهان ایجاد کرده است و ما نیز به جهت جریان عشق این ورزش Sport در رگه هایمان به عنوان اعضای گروه مردمی، پشتیابان تیم های ملی اسکیت هاکی بوده ، به صورت داوطلب از هیچ کوشش از جهت ارتقای این رشته دریغ نخواهیم کرد و در صورت صلاحدید تیم کاری جدید، کمک های مشاوره ای و تجربی ما همیشه همراه ایشان خواهد بود. سربلندی جامعه اسکیت هاکی ایران آرزوی ماست.»
کاوه صدقی رئیس انجمن اسکیت روی یخ و سرمربی تیم های ملی اسکیت هاکی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به دلایل استعفا از مسئولیت هایش گفت: رشته اسکیت هاکی متفاوت است با رشته‌هایی مثل فوتبال یا رشته های دیگر که کادر فنی و مربیان آنها رقم های میلیاردی دریافت می کنند متفاوت است. کادر فنی و مسئولان ما همه افتخاری کنار این تیم ها هستند و حقوق و مزایایی که ندارند هیچ، از جیب خودشان هم برای رشد این رشته هزینه می کنند.
صدقی خاطرنشان کرد: کما اینکه این گروه پنج نفره در سالهای گذشته برای رشد این رشته از جیب خودشان هزینه کرده اند. در این شرایط نمی توان انتظار داشت که این از خودگذشتگی و هزینه کردن دائمی باشد و از زندگی و جیب خودش هزینه کند. مدتی به عنوان داوطلب باری را بردوشش می گیرد و بعد از یک مدت باید دوستان دیگری بیایند و کار را در اختیار بگیرند.
سرمربی تیم های ملی اسکیت هاکی ایران در ادامه گفت: نکته بعدی این است که ما در این مدت هر آنچه داشتیم و در چنته داشتیم را رو کردیم و الان نوبت به دوستان دیگری است که بتوانند بیایند اثرگذاری باشند و بازیکنان تیم ملی بتوانند از علم و دانش آنها بهره مند شوند.
کاوه صدقی افزود: نکته سوم که برای ما بسیار مهم است اینکه این گروه در کنار کار ورزشی و فنی که انجام می داد سعی کرد فرهنگ سازی هم کند. یکی از این موضوعات هم همین بحث استعفا کردن است. اعتقاد ما این است که یک سمت در فدراسیون اسکیت یا هر فدراسیون دیگری ارث پدری کسی نیست و این باید باب شود و خود مربیان و کادر فنی بعد از مدتی که توانستند برنامه های خودشان را اجرایی کنند، خودشان بیایند و جایگاه را بدهند به افراد دیگری.
صدقی خاطرنشان کرد: قبل از اینکه کسی بخواهد ما را عوض کند خود ما باید کنار ه گیری کنیم. اعتقاد ما این است که اگر همه جا اگر این فرهنگ جا بیفتد خیلی اتفاقات تغییر خواهد کرد. 
سرمربی تیم های ملی اسکیت هاکی ایران در پایان گفت: آقای بهمن محمدرضایی دوست نزدیک این گروه هست و ضمن اینکه با مدیریت ایشان اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد. حق ایشان است که الان بدون هیچ فشاری تیم کاری اش را انتخاب کند و ما هم در کنار وی خواهیم بود. کما اینکه بنده به دعوت ایشان به عنوان عضو هیات رئیسه به فدراسیون اسکیت کمک خواهم کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 295543 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟