تعهد حمایت 4 میلیارد ریالی صنایع غرب بندرعباس از ورزش هرمزگان

‌افزود: با توجه به مشکلات تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در مسابقات لیگ برتر کشور و همچنین دو رشته دیگر ورزشی حاضر در لیگ‌های کشوری با پیگیری‌هایی که از سوی اداره کلورزش Sport و جوانان و حمایت‌های استاندار و معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان انجام شد طی دو روز گذشته جلسه‌ای پیرامون همین موضوع با حضور برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی، مدیران اقتصادی و صنایع غرب بندرعباس در دفتر معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان برگزار شد.
وی ادامه داد: در این جلسه توضیحات مفصلی از مشکلات تیم‌های ورزشی و هزینه صنایع و پالایشگاه‌ها مشابه در استان‌هایی همچون اصفهان و خوزستان ارائه شد تا تیم‌های ورزشی استان در مشکل مالی به سر نبرند.
دانشور با اشاره به اینکه در پایان این جلسه مدیران بنگاه‌های اقتصادی حاضر در جلسه تعهداتی دادند تا شاهد کاهش مشکل مالی تیم‌های ورزشی به‌ویژه آذرخش باشیم، اضافه کرد: بالغ‌بر 4 میلیارد ریال مبلغ مجموع تعهدات این جلسه بود که امیدوارم این موضوع عملی شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان اضافه کرد: آقایان خواجه فینی و خادمی معاونین اداره کل ورزش و جوانان مسئول پیگیری تحقق این تعهدات شده‌اند که در این خصوص هم شماره‌حساب اداره کل ورزش و جوانان و هم باشگاه آذرخش ارائه‌ شده است که مدیران بنگاه‌های اقتصادی می‌توانند از هر دو طریق مبلغ کمک خود را واریز کنند.
دانشور با بیان اینکه علاوه بر تیم آذرخش که اولویت پرداخت است، تصریح کرد: بخش کوچکی از این مبلغ را هم به دو تیم دیگر مانند بسکتبال برای حضور در لیگ‌های کشوری پرداخت خواهیم کرد.
وی در پایان با اشاره به اینکه از سوی معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان، بنده و رئیس هیئت فوتبال هرمزگان موظف به مذاکره با مدیران مناطق آزاد قشم و کیش و پالایشگاه‌های بندرعباس شده‌ایم، خاطرنشان کرد: امیدواریم از سال‌های آینده هر یک از این مناطق آزاد و پالایشگاه‌ها یکی از این تیم‌ها را زیرپوشش خود قرار دهند تا دیگر شاهد مشکلات مالی تیم‌های ورزشی استان در سطح لیگ‌های کشوری نباشیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 295493 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟