محمد طلایی: 10 روز است آب سالن تمرین قطع می‌شود/قول قهرمانی در مسابقات جهانی نمی‌دهم

در مورد مشکلاتی که در چند روز گذشته در خانه کشتی برای ملی‌پوشان بوجود آمد گفت: «کشتی در ظاهر ورزش Sport اول کشور اما هیچ رسیدگی از سوی مسئولین به ملی‌پوشان این رشته نمی‌شود. چند روزی است که آب مجموعه قطع می‌شود و به همین دلیل سیستم سرمایشی خوب کار نمی‌کند و کشتی‌گیران نمی‌توانند به خوبی استراحت کنند. ما هم هر وقت برای رفع این مشکل حرف می‌زنیم امروز وفردا می‌کنند و هنوز هیچ کاری انجام نشد.»
وی در رابطه با شرایط ملی‌پوشان برای حضور رقابت‌های جهانی پاریس افزود: «ما بعد از مدت‌ها تلاش به روزهای آخر تمرینات خودمان رسیدیم. این روزها هم طبق شرایط حرفه‌ای کشتی مشغول کم‌کردن وزن و آنالیز حریفان هستیم. خوشبختانه همه بچه‌ها در شرایط خوبی به سر می‌برند و با آمادگی کامل راهی پاریس می‌شویم.»
سرمربی تیم ملی در مورد شانس کسب قهرمانی تیم ملی کشتی در رقابت‌های جهانی بیان کرد: «من هیچ وقت قبل از مسابقات قول قهرمانی یا کسب عنوان خوب نمی‌دهم. کشتی ورزش بی‌رکوردی است و نمی‌توان قبل از مسابقات در مورد کسب نتیجه اظهار نظر کرد. ما با یک تیم جوان راهی مسابقات می‌شویم. از بین بچه ‌ها فقط حسن یزدانی عنوان‌دار المپیک است که این کشتی‌گیر هم باید در یک وزن بالاتر نسبت به المپیک کشتی‌ بگیرد.»
وی افزود: «ما زحمت خودمان را کشیدیم و در روزهای آخر هم نهایت تلاش را می‌کنیم تا در فرم خوبی قرار بگیریم. ملی‌پوشان کشتی در هر رویدادی شرکت کرده‌اند تمام تلاش خودشان را انجام دادند تا بهترین عنوان را کسب کنند و در مسابقات جهانی پاریس هم به طور حتم نهایت سعی را به خرج می‌دهند تا رتبه‌ای که شایسته کشتی ایران است کسب کنند.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 295040 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟