استقلال و پرسپولیس شانس قهرمانی دارند / سال دیگر فولاد برای قهرمانی بسته می شود

پورموسوی افزود: خداراشکر توانستیم در بازی خارج از خانه تیم یکدست سیاه جامگان را شکست دهیم و این برد شیرین را به هواداران فولاد تقدیم کردیم.
وی افزود: کسی نیست که از برد بدش بیاید،ما هم تلاش می کنیم تا فولاد مقتدری بسازیم اما ناخواسته دچار مشکلات شدیم. در هفته نخست شرایط بدی داشتیم و به پرسپولیس باختیم. من از انتقاد نمی ترسم و با دستان بسته کار می کنم.
سرمربی تیم فولاد خاطرنشان کرد: هشت بازیکن تیم دچار مصدومیت شدید شدند و باعث شد تا ما در تیم انقلاب کرده و توفیق اجباری نصیبمان شود تا از بازیکنان جوان در بازی استفاده کنیم.ما در این مدت نیاز به زمان داریم تا تیم را به شرایطی که می خواهیم برسانیم.
پورموسوی ادامه داد: در تیم فولاد اهداف بلند مدت داریم در مرحله اول می خواهم تیمی را بسازم که در میانه جدول باشد و یکدست شود و در مرحله دوم تیم را برای حضور در جمع مدعیان خواهم بست.فولاد این توانایی را دارد که با حمایت هواداران و مسئولان باشگاه دوباره عنوان قهرمانی را کسب کند.
سرمربی فولاد تاکید کرد: با بازیکنان صحبت کردم و گفتم بازی با سیاه جامگان را فراموش کنند و تمام هدفشان روی بازی با گسترش فولاد باشد تا بتوانند در این بازی سه امتیاز را بدست آورند.
وی اظهار داشت: استقلال Esteghlal و پرسپولیس با توجه به حمایتی که از سوی وزارت ورزش Sport می شوند و با توجه به بودجه و حمایت های میلیونی که از سوی هواداران دارند سه پله از رقیبان جلوتر هستند و به نظرم این دو تیم شانس قهرمانی دارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 294679 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟