پیروزی شیرین رئال مادرید در خانه بارسلونا

بازی رفت از دیدار سوپرجام اسپانیا بامداد امروز (دوشنبه) به میزبانی بارسلونا از رئال مادرید در ورزشگاه نوکمپ برگزار شد که این بازی در نهایت با برتری 3 بر یک کهکشانی‌ها به پایان رسید. شاگردان زین‌الدین زیدان که هفته پیش با شکست 2 بر یک منچستریونایتد فاتح سوپرجام اروپا شدند، با این پیروزی نیز گام بلندی برای فتح سوپر جام اسپانیا برداشتند.
برای رئالی‌ها در این دیدار جرارد پیکه (دقیقه 50 - گل به خودی)، رونالدو Ronaldo (دقیقه 80) و آسنسیو (دقیقه 90) موفق به گلزنی شدند و تنها گل آبی‌واناری‌ها را در این دیدار لیونل مسی در دقیقه 77 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. همچنین رونالدو در دقیقه 82 با دریافت دو کارت زرد پی‌در‌پی از زمین بازی اخراج شد تا قهرمان فصل گذشته لالیگا در دقایق پایانی این بازی 10 نفره به بازی ادامه دهد.
نکته جالب در مورد این بازی این بود که بارسلونا با وجود اینکه 59 درصد از مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشت، اما نتوانست از برتری خود استفاده لازم را ببرد. تعداد کارت‌های زرد رئال در این بازی 5 و تعداد کارت‌های زرد بارسا نیز 3 بود.
رئالی‌ها در این بازی 7 شوت در چارچوب زدند که 3 بار موفق به گلزنی شدند. کهکشانی‌ها در این بازی البته خشن‌تر نشان دادند و 16 بار روی بارسایی‌ها خطا کردند، این در حالی است که تیم میزبان 10 بار مرتکب خطا شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 294499 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟