درخشش فوق تصور مهاجم سابق رئال در فرانسه

مهاجم دومنیکنی اسپانیایی سابق رئال که متولد کاتالونیا است و دوست دارد برای تیم ملی اسپانیا نیز به میدان برود، فصل گذشته از تیم دوم رئال با صلاحدید زیدان به تیم اول راه یافت و هرچند در طول فصل فرصت کمی برای بازی پیدا کرد، ولی هر بار که در زمین بود، برای رئال خوش درخشید.
بازی به یادماندنی او برابر دپورتیوو و گل امیدبخشش در دقیقه 85 هنوز در ذهن هواداران رئال باقی مانده است. او که زمستان گذشته با پیشنهادات خوبی روبرو شده بود، اصرار داشت که تا پایان فصل در رئال بماند و سرانجام قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان را نیز با کهکشانی ها جشن گرفت.
ماریانو ماه گذشته تصمیم نهایی خود را گرفت و به پیشنهاد لیون پاسخ مثبت داد البته رئال می تواند سال بعد او را با 11 میلیون یورو بازگرداند.
کمتر کسی تصور می کرد ماریانو شروعی درخشان در لیون داشته باشد ولی او در اولین بازی فصل لیون موفق شد دو گل از چهار گل تیمش را برابر استراسبورگ به ثمر برساند و شب گذشته نیز با ضربه سری تماشایی برای لیون مقابل استاد رین گلزنی کرد تا لیونی ها 2-1 پیروز شوند.
در واقع سه گل در دو بازی، حتی برای خود او نیز قابل پیس بینی نبود. ماریانو همواره هدف نهایی اش را بازگشت به رئال و نیز حضور در جام جهانی با اسپانیا عنوان کرده و به نظر می رسد که با ادامه این روند بتواند به رویاهایش جامه عمل بپوشاند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 293865 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟