خداحافظی فرخی و الهامی از مبارزات ملی/ طلای کاتای تیمی به ایران و طلای کاتای انفرادی به آذربایجان رسید

در حاشیه برگزاری تورنمنت بین المللی ارومیه، سعید فرخی کاپیتان اسبق تیم ملی کاراته در پیکاری نمادین برابر ذبیح الله پورشیب کاپییتان فعلی تیم ملی کاراته برای همیشه از دنیای قهرمانی خداحافظی در سطح ملی کرد.
وی پس از 11 سال و کسب 19 مدال رنگارنگ از رقابت‌های قاره ای و جهانی از سال 2001 تا 2012 با دنیای قهرمانی کاراته در سطح ملی خداحافظی کند. 
البته مازیار الهامی نیز در نخستین روز از پیکارهای کاراته وحدت و دوستی جام ارومیه در یک دیدار نمادین با سامان حیدری مبارزه کرد تا از دنیای قهرمانی کاراته خداحافظی کند.
در ادامه تورنمنت بین المللی ارومیه رقابت‌های کاتا تیمی و انفرادی برگزار شد که در رقابت‌های کاتای انفرادی در حضور بهترین های ایران، کاتاروی آذربایجان طلا گرفت. 
ابوالفضل شهرجردی، امیربهادر تدین، علی زند و داود شاهچراغی کاتاروهایی بودند که طعم شکست را در مسابقات جام وحدت و دوستی چشیدند. البته شاهچراغی در کنار "بخش صوف اوغلو" از ترکیه به نشان برنز دست پیدا کرد. 
رومن حیدراف نماینده آذربایجان در دیدار نهایی قربانعلی پور از کشورمان را شکست داد و طلا گرفت. وی پیش از رسیدن به فینال موفق شده بود علی صوف اوغلو نایب قهرمان اروپا در سال 2017 و ابوالفضل شهرجردی نفر سوم کشورهای اسلامی در سالجاری را با نتایج مشابه 4 بر صفر شکست دهد.
در کاتای تیمی، تیم کاتای ایران با ترکیب ابوالفضل شهرجردی، میلاد دلیخون و علی زند موفق شد به مدال طلای این دوره از رقابت‌ها دست یافتند. تیم شاهین با ترکیب سهند اسلامی، فراز طایفه نجاران و جواد سیف اله زاده بر سکوی دوم قرار گرفت. 
تیم دانشگاه آزاد با ترکیب امیربهادر تدین، روزبه روشنی و سهیل ساجدی فر سوم شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 293752 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟