حمایت از حکم وزارت ورزش و جوانان

بیانیه کامل این فدراسیون به این شرح است : 
بسمه تعالی
قال امیرالمومنین علیه السلام
کونا لظالم خصما وللمظلوم عنوان
ادای احترام به شهدا و ورزشکارانی که از حق خود برای رسیدن به مدال های ظاهری دنیا گذشتند از واجبات است 
ورزش درتاریخ این سرزمین کهن و پهناور عرصه و نماد دلاور مردی ها وجوانمردی های مردان و زنان بامرامی بوده است که توصیه مولای متقیان مبنی بر یاری مظلوم ودشمنی با ظالم را سرلوحه رفتار و مبنای عمل خود قرار داده اند.
چه افراد و تیم هایی که از حق خود برای رسیدن به مدال های ظاهری دنیا گذشتند تا مدال پرافتخار دستگیری از مظلومان عالم و مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی را برسینه بیاویزند. 
با کمال تاسف دو نفر از ورزشکاران ما برخلاف آرمان های بلند مردمان این سرزمین در برابر تیمی از رژیم اشغالگر قدس حاضر شده و شرمسارتر آنکه به جای عذرخواهی از ملت رشید ایران بهانه تراشی می کنند.
فدراسیون ورزش Sport های جانبازان و معلولین ضمن محکوم کردن این اقدام شرمسارانه از اقدامات تنبیهی وزارت محترم ورزش در محروم کردن آنان از ورود به تیم ملی حمایت کرده و اعلام میدارد که اینان دیگر لیاقت حضور درسنگر دفاع از شرف و مرام پهلوانی این مرزوبوم را نخواهند داشت. 
در خاتمه یاد شهید حججی را گرامی می داریم، همان که چند روز گذشته سر و جانش را در دفاع از آرمان های مردم به پیشگاه الهی تقدیم نمود تا پرچم تظلم خواهی این ملت برای همیشه سرافراز بماند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 293284 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟