2 قایقران سنندجی به پنجمین اردوی تیم ملی جوانان کشور فراخوانده شدند

پنجمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی کانو کانادایی جوانان کشور به منظور حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا 2017 در تهران برگزار می شود و رشاد وفایی و زانا ساعدی 2 قایقران سنندجی نیز به این اردو دعوت شده اند. 
این مرحله از اردوی تدارکاتی در دریاچه آزادی Freedom تهران با حضور 7 قایقران از روز جمعه 20 مرداد آغاز می شود و تا 9 شهریور ادامه خواهد داشت.
الیاس اقلیمی سرمربی و ایمان پورعزیز به عنوان مربی، اعضای کادر فنی تیم ملی کانو کانادایی جوانان در این مرحله از اردو هستند.

** دعوت 2 هندبالیست کردستانی به اردوی تیم ملی نوجوانان کشور
پارسا محمدی و نیما عارف پناه 2 هندبالیست کردستانی به منظور حضور در رقابت های باشگاه های جهان از روز جمعه 20 مرداد در اردوی تیم ملی نوجوانان کشور حضور می یابند.
24 بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی، خود را برای حضور در رقابت های باشگاه های جهان و تورنمنت بین المللی در قطر آماده می کنند.
ناصر سلیمی سر مربی، غلام عباس اسماعیلی بهبهانی و مهدی فراهانی تحت عنوان مربی تمرینات آمادگی ملی پوشان را بر عهده دارند.
اردوی هندبال تیم ملی نوجوانان کشور از 20 تا 25 مرداد در استان کرمانشاه برگزار می شود.

** بوکسورهای نونهال کردستانی 2 نشان طلا و برنز رقابت های کشوری را تصاحب کردند
رقابت های بوکس نونهالان قهرمانی کشور ظهر پنجشنبه 19 مرداد در استان همدان با مشخص شدن نفرات برتر به پایان رسید.
در پایان رقابت ها، مهران اسپرناک بوکسور مریوانی در وزن 41 کیلوگرم موفق شد با شکست تمامی حریفان خود نشان طلا را بر گردن آویزد و بر سکوی نخست رقابت های بوکس نونهالان قهرمانی کشور قرار گیرد.
شایان حسینی دیگر ورزشکار مریوانی نیز توانست مدال برنز این دوره از رقابت ها را در وزن 37 کیلوگرم به خود اختصاص دهد.
سومین دوره رقابت‌های بوکس قهرمانی کشور در رده سنی نونهالان با حضور 110 بوکسور و مربی از 22 استان کشور در خانه بوکس همدان برگزار شد.
در این رقابت ها، استان های سراسر کشور با سهمیه مشخص از سوی فدراسیون حضور یافتند که کردستان با 2 سهمیه در مسابقات شرکت کرد.
امیر احمدی به عنوان سرپرست و مربی بوکسورهای کردستانی را در این رقابت ها هدایت و همراهی می کرد.

** ورزشکار مریوانی به اردوی نهایی تیم ملی گلبال دختران کشور دعوت شد
ریزان دژاهنگ ورزشکار مریوانی به اردوی نهایی و متصل به اعزام تیم ملی گلبال بزرگسالان دختران کشور دعوت شد.
این ورزشکار کردستانی در رده سنی جوانان فعالیت می کند و به دلیل عملکرد خوب و مناسب از سوی مربیان تیم ملی به اردوی آمادگی بزرگسالان نیز فراخوانده شد.
دژاهنگ زیر نظر چیمن کاظمی مربی مریوانی به تمرینات تکنیکی و تاکتیکی پرداخته و تاکنون در چندین دوره از اردوی تیم ملی رده های سنی مختلف شرکت کرده است.
تمرینات ملی پوشان تیم گلبال جوانان دختر با حضور 6 ورزشکار برای آمادگی هر چه بیشتر در مسابقات قهرمانی آسیا و جهانی برگزار می شود.
در پایان اردو، ملی پوشان به رقابت های آسیایی پاسفیک تایلند که انتخابی مسابقات جهانی 2018 سوئد نیز به شمار می رود، اعزام خواهند شد. 
اردونشینان تمرینات خود را زیر نظر محمد بیدگلی به عنوان سرمربی و مژگان کربی در جایگاه مربی پیگیری خواهند کرد.
اردوی متصل به اعزام دختران از 20 تا 27 مرداد در محل استادیوم هرندی تهران برگزار می شود و ملی‌پوشان کشورمان 27 مرداد تهران را برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه به مقصد تایلند ترک می‌کنند.

** کامیاران قهرمان رقابت های بوکس جوانان کردستان شد
رقابت های بوکس جوانان انتخابی استان کردستان شامگاه پنجشنبه 19 مرداد در سنندج به کار خود پایان داد که در پایان تیم کامیاران عنوان نخست این مسابقات را بدست آورد.
در این مسابقات بوکسورهایی از شهرستان های سنندج، کامیاران، سقز، مریوان، قروه، بانه و سریش آباد حضور داشتند و در اوزان مختلف با هم به رقابت پرداختند.
در پایان حمید رحمتی و ریناس احمدی از مریوان، سینا ایران نژاد از بانه، پارسا ملایی از سنندج، شایان ارشدی از کامیاران، آکام مری و ساسان محمودی از سقز و کسری راد منش از کامیاران عناوین نخست اوزان مختلف را کسب کردند. 
در نتیجه تیمی، کامیاران با 6 امتیاز در جایگاه اول قرار گرفت، شهرستان های سنندج و سقز به ترتیب با امتیازات 5 و 4 عناوین دوم و سوم را بدست آوردند.
نفرات برتر پس از برپایی اردوهای آمادگی به مسابقات بوکس قهرمانی جوانان کشور که 14 شهریور در استان همدان برگزار می شود، اعزام خواهند شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 293255 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟