آتیلا حجازی: استقلال پارسال هم از نیم فصل اول ضربه خورد

آتیلا حجازی فصل گذشته در مصاحبه‌ای تاکید کرد که پرسپولیس شانس اول قهرمانی است و در نهایت سرخپوشان به این عنوان دست پیدا کردند. حجازی امسال هم معتقد است که باید پرسپولیس را بخت اول قهرمانی دانست.
او در این خصوص می‌گوید: پرسپولیس نسبت به سال گذشته کمتری تغییرات داشت و اسکلت اصلی خودش را حفظ کرد. چند بازیکن خوب هم به این تیم اضافه شدند و در حال حاضر آنها شرایط خوبی دارند. پرسپولیس از لحاظ کادر فنی و بازیکن وضعیت خوبی دارد و این تیم بخت اول قهرمانی است.
او ادامه می‌دهد: البته حرف من مربوط به شرایط فعلی است و مشخص نیست که در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. به هر حال چند تیم دیگر از جمله استقلال Esteghlal شانس قهرمانی دارند و باید در ادامه چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.
حجازی در مورد شروع ضعیف استقلال در لیگ برتر می‌گوید: به هر حال استقلال در این 2 بازی نتوانست نتیجه خوبی بگیرد هرچند که در بازی با استقلال خوزستان نمایش بهتری داشت. فکر می‌کنم استقلال باید از لحاظ ایجاد موقعیت شرایط بهتری پیدا کند تا بتواند امتیاز بگیرد.
حجازی در پایان حرف‌هایش می‌گوید: استقلال در فصل گذشته در مجموع خوب نتیجه گرفت ولی مهمترین ضربه را از نیم فصل اول خورد که امتیازات حساسی از دست داد. آنها نباید دیگر به سادگی امتیاز از دست بدهند و اگر این روند ادامه داشته باشد برایشان گران تمام خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 293006 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟