علی‌نژاد: یونیورسیاد پس از المپیک مهم‌ترین مسابقه است/ نتایج خوبی خواهیم گرفت

 

با بیان این که اطلاعی از رقبای ایران در مسابقات ووشوی یونیورسیاد ندارد، در این باره افزود: هنوز از رقبای سانداکاران تیم ملی ووشو اطلاعی نداریم اما در بخش تالو کشور میزبان (چین تایپه) یکی از جدی‌ترین مدعی‌ها برای کسب عنوان قهرمانی است و قطعا به مدال طلا خواهد رسید. در بخش تالو چین تایپه رقیب چندان سرسختی نیست و تمام تلاش خود را می‌کند تا در بخش تالو به مدال‌ طلا دست یابد.
او همچنین درباره سطح آمادگی تالوکاران تیم ملی ووشو ایران برای حضور درمسابقات یونیورسیاد، اظهار کرد: این یک واقعیت است که کار تالوکاران ما در این رقابت‌ها بسیار سخت است. با توجه به این که خود کشور میزبان هم در بین مدعی‌ها است، باید بگویم که کار نمایندگان ما برای کسب مدال بسیار سخت است.
رئیس فدراسیون ووشو با اشاره به ناآشنا بودن مسابقات یونیورسیاد برای ووشوی ایران، گفت: این نخستین بار است که ووشو ایران درمسابقات یونیورسیاد شرکت می‌کند و به همین دلیل آشنایی زیادی با این رقابت‌ها نداریم اما با توجه به همه این مسائل باید بگویم که ووشوکاران ما در آمادگی خوبی به سر می‌برند و به نتایج این مسابقات امیدواریم. قطعا با آمادگی که من از ووشوکاران سراغ دارم نتایج خوبی را به امید به خدا به دست می‌آوریم تا دل مردم عزیز کشورمان را شاد کنیم
او همچنین درباره تغییراتی که اخیرا در ترکیب تیم تالو انجام شد، گفت: طاهر قاسمی به دلیل مشکلات شخصی از فدراسیون درخواست کرد که به این مسابقات اعزام نشود. فدراسیون ووشو هم با درک کردن شرایط این ورزشکار با درخواست او موافقت کرد. به همین دلیل در این مسابقات امیر محمدرضایی جایگزین طاهر قاسم در ترکیب تیم ملی تالو ایران شد.
علی‌نژاد در پایان با بیان اینکه مسابقات یونیورسیاد از رویدادهای مهم ورزشی جهان است، در این باره توضیح داد: در دنیا پس از مسابقات المپیک، یونیورسیاد دانشجویان مهم‌ترین رویداد ورزشی است. حضور ووشو نیز در این رقابت‌ها برای توسعه این ورزش(ووشو) در کشور بسیار مفید است. همان‌طور که می‌دانید امسال برای اولین بار مسابقات ووشو دانشجویی در ایران برگزار شد که این مسأله هم ارتباط مستقیم با راه‌یابی ووشو به این رویداد مهم جهانی دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 292716 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟