گله مربی خوزستانی از فدراسیون

عبدالمجید باقری نیا سرمربی پیشین نفت مسجد سلیمان که در فصل 93-94 هدایت این تیم را برعهده داشته و هنوز نتوانسته مطالباتش را از این باشگاه دسته اولی دریافت کند، گفت: بیش از دو سال است که حکم کمیته انضباطی را در اختیار دارم و اثری هم در روند ادامه تیم های بدهکار ندارد.مسولان فدراسیون فوتبال پس از پایان رقابتهای فصل گذشته لیگ دسته اول در اظهار نظرهای رسانه ای مدعی شدند که از فعالیت تیم های بدهکار ممعانت کرده و تا تسویه حساب کامل نکنند از حضور در مسابقات محروم هستند .
وی افزود: ماهم ساکت شدیم و به انتظار نشستیم اما ظاهراً روی حرف برخی از مسوولان فدراسیون نمی توان حساب بازکرد و حکم کمیته انضباطی نیز فقط یک برگ کاغذ بی ارزش است. من مانده ام چگونه حقم را از این باشگاه بگیرم.
باقری نیا تاکید کرد: باز هم نمی خواهید بگویید بازیکنانی که برای رسیدن به حقشان به AFC متوسل شدند اشتباه کرده اند. قطعا آنها هم مثل من و ده ها بازیکن بارها به فدراسیون و ارکان قضایی مراجعه کرده و دست خالی باز گشته اند.
سرمربی سابق استقلال Esteghlal اهواز ضمن هشدار به مسولان فوتبال گفت: هم اگر تا هفته آینده نتیجه ای از این اعتراضمان نگیرم ابتدا با حضور در سازمان لیگ به همراه دیگر مربیان و بازیکنان و پس از آن در مکاتبه با AFC به دنبال گرفتن حق مان خواهیم بود.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 292297 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟