پیش بینی افتخاری درباره پرسپولیس

سیدرضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال Esteghlal پاسخ خبرنگاران را در مورد مسائل روز این باشگاه داد که در ادامه آن را می‌خوانید:
وضع استقلال را چطور می‌بینید؟
من فکر می‌کنم وضع استقلال خیلی خوب است چراکه در بازی با استقلال‌خوزستان تمام کارشناس‌های داوری تاکید کردند که داور پنالتی استقلال را نگرفت. بعد از این اتفاق شرایط تیمی ما عوض شد اما در نیمه دوم استقلال خیلی خوب بازی کرد. بدشانسی آوردیم که نتوانستیم گل بزنیم ولی روز به روز شرایط استقلال بهتر می‌شود. مصدومان ما برگردند تیم ما کامل می‌شود و الان خوشبختانه آقای منصوریان در این روزها تمرین‌های خوبی را انجام می‌دهد تا نقاط ضعف تیم برطرف شود. تیم ما نیاز به چند بازی دارد تا بچه‌ها با هم هماهنگ شوند. در این مدت این فرصت وجود نداشت. من بازی با صنعت نفت آبادان باتوجه به محرومانی که داشتیم اصلا جز بازی‌های استقلال حساب نمی‌کنم.
امیدی برای قهرمانی استقلال هست؟
صددرصد، به جز این فکر نمی‌کنیم. ما تیم را برای قهرمانی بسته‌ایم ولی لیگ فراز و نشیب دارد و همه تیم‌ها ممکن است ببازند و ببرند. این برای همه تیم‌ها است و فقط مختص به استقلال نیست.
ولی هواداران می‌گویند که چون استقلال 5 امتیاز از پرسپولیس عقب افتاده است، کار سختی برای جبران دارد؟
اصلا چنین چیزی نیست چراکه لیگ 30 بازی دارد و تیم‌ها می‌برند و می‌بازند. مگر فصل قبل همین تیم‌های بزرگ بازی‌هایشان را واگذار نکردند. مگر الان سپاهان و تراکتورسازی شکست نخورده‌اند. چون تیم ما تغییرات زیاد داشته و بازیکنان جدید زیادی گرفتیم احتیاج به زمان داریم تا بازیکنان جا بیفتند و هماهنگ شوند. به نظر من از نیمه دوم بازی با استقلال‌خوزستان تیم ما شرایط خودش را پیدا کرد. سرمربی تیم بازیکنان خو را پیدا کرده است و الان راحت می‌تواند تیم را کوچ کند. ما از این هفته فکر می‌کنم شرایطمان خیلی بهتر از قبل می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 291687 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟