نخستین تمرین توپی بانوان ایران در سالن اصلی مسابقات

به نقل از سایت فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال بانوان ایران که روز گذشته به مانیل محل برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی زنان آسیا رسیده بود، شب گذشته را استراحت کرد و نخستین جلسه تمرینات خود را از ساعت 12 و 30 دقیقه امروز (دوشنبه) به وقت محلی به مدت 2 ساعت در سالن اصلی رقابت ها برگزار کرد.

طبق برنامه کادر فنی قرار بود تیم ملی در نوبت عصر فقط تمرین با وزنه را انجام دهد، اما چون مسئولان مسابقات تنها این ساعت را برای تمرین تیم ایران در سالن اصلی رقابت‌ها در نظر گرفته بودند، برنامه عوض شد. به این شکل که نوبت صبح را به کار با توپ و نوبت عصر را به کار با وزنه اختصاص دادند.
شاگردان اکرم قهرمانی ابتدا زیر نظر مربی بدنساز کار کردند تا از نظر بدنی با شرایط آب و هوایی هماهنگی بیشتری پیدا کنند سپس نوبت به کار با توپ رسید.
تمرین‌های مربوط به دریافت و دفاع در اولویت این برنامه قرار گرفت. همچنین زمان زیادی از این جلسه تمرین به مسابقه اختصاص یافت تا سرمربی تیم ملی بهتر بتواند شرایط بازیکنان را مورد بررسی قرار دهد.
مصطفی شجاعی مشاور فنی تیم ملی در حین تمرین ملی پوشان روی اجرای صحیح تکنیک ها نظارت جدی داشت و به محض انجام اشتباه هر حرکت از سوی بازیکنان به آن ها اخطار می داد. تیم ملی عصر امروز به مدت دو ساعت تمرین با وزنه خواهد داشت.
نوزدهمین دوره از مسابقات والیبال بانوان قهرمانی آسیا از 18 تا 26 مردادماه در شهر مانیل کشور فیلیپین برگزار می شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 291629 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟