اسامی اعضای جدید هیات مدیره پرسپولیس در هاله ای از ابهام

باشگاه پرسپولیس با تغییر اعضای هیات مدیره خودش مواجه خواهد شد. اعضایی که تعداد آنها با توجه به استعفای محمدرضا زادمهر و عدم حضور فرشید گلزاده به سه نفر تقلیل پیدا کرده است تا وزیر ورزش Sport و جوانان را به فکر معرفی اعضای جدید بیندازد.
قرار بود اعضای جدید این باشگاه، بلافاصله پس از انتخاب هیات مدیره باشگاه استقلال Esteghlal تهران اعلام شود. اما از آن تاریخ، حدود چهل روز می گذرد و خبری از معرفی مدیران جدید باشگاه پرسپولیس نیست.
محمدرضا داورزنی هر هفته، وعده اعلام اسامی مدیران سرخپوشان را تا پایان هفته می دهد اما باز هم این موضوع به تاخیر افتاده است. معاون وزیر ورزش و جوانان مشکلاتی نظیر دو شغله بودن برخی افراد یا بازنشسته شدن آنها را دلیل اصلی در تاخیر زمان اعلام اسامی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس برشمرده است.
اتفاقی که حتی باعث شده تا افرادی همچون ذوالفقارنسب که نامش در بین کاندیدای حضور در هیات مدیره جدید است اظهار بی اطلاعی کرده و همچون هواداران این تیم منتظر باشد تا وزیر ورزش و جوانان تصمیم نهایی اش را در این باره بگیرد.
درحالی که وزیر ورزش روز چهارشنبه اعلام کرده بود که تا پایان همان روز اعضای هیات مدیره معرفی خواهند شد اما سه روز پس از وعده وزیر هنوز نام اعضای هیات مدیره سرخپوشان معرفی نشده است.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 290895 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟