جباری: همیشه حرف‌ هایم را رک می زنم؛ لقب 8 شاکی را نسبت به عنوان زیدانِ آسیا بیشتر دوست دارم

مجتبی جباری، هافبک تیم فوتبال استقلال Esteghlal می گوید بازیکنی هستم که همیشه حرف‌هایم را رک زده و حقایق را بدون هیچگونه مصلحت اندیشی می‌گویم و به همین دلیل لقب 8 شاکی را به من داده‌اند.
مجتبی جباری  درباره توقف استقلال مقابل استقلال خوزستان در ورزشگاه آزادی Freedom و میزان آمادگی خود برای بازی کردن در لیگ گفت:
اگر از موقعیت‌های گلزنی که داشتیم استفاده می‌کردیم بازی را با اختلاف می‌بردیم ضمن اینکه در دو صحنه پنالتی ما گرفته نشد. مطمئن باشید تیم ما بازی به بازی بهتر خواهد شد.
وی افزود:
بازیکنان استقلال خوزستان از همان ابتدا به دنبال گرفتن یک امتیاز از ما در ورزشگاه آزادی بودند که به هدف خود هم رسیدند و فکر می‌کنم به همین دلیل از تساوی مقابل تیم استقلال خوشحال بودند.
هافبک تیم فوتبال استقلال درباره میزان آمادگی خود و اینکه آیا می‌تواند 90 دقیقه در ترکیب استقلال حضور پیدا کند هم اظهار داشت:
من در تمرینات آماده‌سازی و بدنسازی تیم حضور داشتم و تا چند هفته دیگر به آمادگی ایده‌آل می‌رسم. درحال حاضر هم مشکلی برای اینکه 90 دقیقه در ترکیب تیم بازی کنم ندارم و این موضوع به نظر سرمربی تیم بستگی دارد. 
جباری در باره اینکه به وی لقب "8 شاکی" داده شده هم گفت:
من بازیکنی هستم که همیشه حرف‌هایم را رک زده و حقایق را بدون هیچگونه مصلحت اندیشی می‌گویم و به همین دلیل لقب" 8 شاکی" را به من داده‌اند. من این عنوان را نسبت به عنوان زیدان آسیا که به من می‌دهند بیشتر دوست دارم.
وی درباره اینکه پرسپولیسی‌ها هم لقب مشابهی به علی کریمی داده‌اند هم خاطر نشان کرد:
علی کریمی هم همیشه حرف‌های خود را بدون پرده می‌زند و در گفتن حقایق هیچ ملاحظه‌ای نمی‌کند و فکر می‌کنم به همین دلیل هم هواداران پرسپولیس به او چنین لقبی داده‌بودند.
هافبک تیم فوتبال استقلال تاکید کرد:
هواداران استقلال نگران نباشند چون استقلال بازیکنان خوبی را جذب کرده و همچنین دوران آماده‌سازی خوبی داشته بنابراین یک روند رو به رشد را طی خواهد کرد و هفته‌های آینده روند نتیجه گیری تیم هم بهتر می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 290458 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟