جلالی: بازی خوبی نکردیم و حریف هم احترامی به ما نگذاشت

مجید جلالی سرمربی تیم پیکان معتقد است این تیم در جریان شکست 3-2 برابر پارس جنوبی نمایش ضعیفی از خود ارائه کرده است.
جلالی :زمانی که در بخش حمله قدرتی نداشته باشیم، حریف هم احترامی به ما نمی‌گذارد. همین باعث شد که هر حمله ما با یک حمله پارس جنوبی پاسخ داده شد. این تیم در حمله خیلی خوب بود و به پارس جنوبی تبریک می‌گویم. شور و نشاطی در شهر جم به وجود آمده است که این از مزایای فوتبال محسوب می‌شود. امیدوارم همیشه اینگونه باشد.
جلالی در مورد میزبانی شهرستان جم تصریح کرد:
روز شنبه اعلام کردند که از طرف مهمانسرا به ما گفته‌اند جایی به تیم پیکان نمی‌دهند. ناراحتی ما هم از این بابت بود وگرنه ما اعتراضی به امکانات جم نداشتیم اما از روز قرعه‌کشی دنبال مهمانسرا بودیم. لازم است از نیروی انتظامی شهرستان‌های جم و عسلویه تشکر کنم که از ابتدای ورود ما به بوشهر کنار ما بودند. نمی‌توانم تیمم را یک ساعت از شهری به شهر دیگر جابه‌جا کنم اما مسئولان شهرستان جم به خوبی به ما جا دادند و از همه آنها تشکر می‌کنم.
سرمربی تیم پیکان در خصوص سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه سرپرست پیکان گفته جلالی با ناظر داوری و مسئولان سازمان لیگ برای این مسابقه صحبت کرده است، خاطرنشان کرد:
من به هیچ‌وجه چنین کاری نمی‌کنم که اگر دست به چنین اقدامی بزنم 35 سال مربیگری من پوچ بوده است. داور یکی از ضعیف‌ترین قضاوت‌ها را کرد که به سود حریف بود. متأسفانه شما یک چیزی روی هوا می‌شنوید و آن را می‌گویید. من قبل از بازی با داور صحبت کردم؟ چرا این حرف را می‌زنید. از نظر من داورقضاوت Judgment ضعیفی داشت. ما یکی از ضعیف‌ترین بازی‌های خود را انجام دادیم. شما هم نباید در این خصوص سوال کنید و باید بفهمید چه چیزی را از چه کسی بپرسید.
جلالی ادامه داد:
خدا می‌داند من اسامی این داوران را هم نمی‌دانم. مطمئنم سرپرست پیکان چنین حرفی را نزده است.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه ارزیابی شما از این دیدار چه بوده است، اظهار داشت:
فضای هیجانی زیادی بر ورزشگاه حاکم بود. در 5 دقیقه نخست 2 گل خوردیم و در 33 دقیقه اول 3 گل دریافت کردیم. زمانی که در زمین حریف 3 گل می‌خورید ادامه کار و جبران این 3 گل خیلی سخت است.
سرمربی تیم پیکان درباره سوال دیگر خبرنگاری درباره میزبانی و آب و هوای شهرستان جم گفت:
ما از تهران آمده‌ایم. تهران 1200 متر نسبت به سطح دریا ارتفاع دارد، شهرستان عسلویه 4 و شهرستان جم 570 کیلومتر از سطح دریا فاصله دارد. نمی‌توانم تیمم را از 1200 ارتفاع به 4 متر و سپس به 570 متر ارتفاع بیاورم چون روی بازیکنان تأثیر منفی می‌گذارد.
جلالی با اشاره دوباره به اینکه پیکان یکی از ضعیف‌ترین بازی‌های خود را ارائه داد، تصریح کرد:
امروز کار زیادی انجام ندادیم. خیلی از زمان‌ها به گونه‌ای بازی کردیم که به نفع تیم حریف بود. نیمه دوم تیم را کمی ترمیم کردیم اما 3 گل خورده بودیم و جبران آن بسیار سخت بود.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 290275 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟