زیدان: روند نتیجه‌گیری‌مان را بد آغاز کردیم!

شب گذشته، رئال مادرید در آخرین بازی دوستانه خود در آمریکا به مصاف منتخب MLS رفت و بعد از تساوی یک بر یک در وقت‌های معمول، در ضربات پنالتی به پیروزی ۴ بر ۲ رسید.
زین‌الدین زیدان، سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها در کنفرانس خبری پس از این دیدار گفت: «احساسی که من دارم چندان جالب نیست. ما چهار بازی انجام داده و یک پیروزی هم نداشته‌ایم و این یعنی که اتفاقی افتاده و ما باید بیشتر از اینها کار کنیم. ما روند نتیجه‌گیری‌مان را بد آغاز کردیم. حالا چیزی که همه ما می‌‌خواهیم بازگشت به خانه است. باید استراحت کنیم و برای بازی سوپرجام آماده شویم.»
زیزو درباره استفاده از سیستم چرخشی در بازی‌های دوستانه رئال مادرید در آمریکا هم گفت: «من می‌خواستم در این اردوی به همه بازیکنانم فرصت بازی برسد و خب بعضی‌ها بیشتر بازی کردند، اما پیش از این بازی مشخص بود که برخی‌ها نخواهند توانست بازی کنند. ما حالا یک هفته زمان داریم تا برای یک بازی مهم آماده شویم و نتیجه‌ای که در این بازی رقم خورد مهم نیست.»
زیزو درباره شرایط سه بازیکن مثلث BBC رئال مادرید و عدم گلزنی گرث بیل و کریم بنزما در بازی‌های دوستانه تابستان امسال هم تأکید کرد: «کریستیانورونالدو Ronaldo باید استراحت می‌کرد. او تعطیلاتش را سپری کرده و این خیلی مهم بود. باید ببینیم وضعیتش چگونه است. او از دو روز دیگر به ما ملحق خواهد شد و ما تمرینات‌مان را با حضور او پیگیری می‌کنیم. در مورد بیل و بنزما هم باید بگویم ما در بازی‌های‌مان موقعیت‌های گلزنی فراوانی داشتیم، اما گل نزدیم. باید به فکر ارتقای وضعیت فعلی‌‌مان باشیم، چون اولین بازی رسمی‌مان در فصل جدید چند روز دیگر از راه می‌رسد.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 289989 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟