دور دوم جلسه در مجلس هم بی‌نتیجه ماند/ اتحاد بی‌سابقه فوتبالی‌ها برای گرفتن حق پخش تلویزیونی

دور دوم جلسه فوتبالی‌ها و نمایندگان وزارت ورزش Sport باشگاه‌های استقلال Esteghlal و پرسپولیس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی که به منظور روشن شدن تکلیف حق پخش انجام شد امروز باز هم بی‌نتیجه ماند.
در دور دوم این جلسه اختلافات باز هم بیشتر و بیشتر بود زیرا این‌بار نمایندگان مجلس شورای اسلامی اتحاد فدراسیون فوتبال و باشگاه‌ها را منسجم‌تر دیده و چانه‌زنی‌های بسیار زیادی از سوی نمایندگان فوتبالی حاضر در جلسه برای گرفتن حق پخش صورت گرفت.
در این جلسه طرفین نقطه‌نظرات خود را بارها و بارها بیان کردند اما باز هم نشست بی‌نتیجه ماند و مقرر شد هفته آینده نیز مجدداً جلسه‌ای تشکیل و مجلس شورای اسلامی در این خصوص تصمیم بگیرد. 
نقطه قابل توجه در این نشست این بود که فوتبالی‌ها اعلام کردند با توجه به پرداخت نشدن حق پخش تلویزیونی هیچ علاقه‌ای به پخش بازی‌های فوتبال از طریق صداوسیما ندارند و نمایندگان مردم در مجلس باید تصمیم جدی در این خصوص اتخاذ کنند، در غیر این صورت اجازه پخش مسابقات را نخواهند داد.
به گزارش فارس، نشست سه جانبه مسئولان تلویزیون، فوتبال و نمایندگان مجلس در دور اول هم به نتیجه نرسیده بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 289229 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟