توزیع بلیت‌های رایگان در جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه

روزنامه ایزوستیای روسیه به نقل از آلکسی سوروخین، مدیر اجرایی کمیته سازماندهی جام‌جهانی 2018 از موافقت فیفا با توزیع بلیت‌های رایگان برای افراد معرفی‌شده، خبر داد.

آلکسی سوروخین در این رابطه به روزنامه روسی گفت: به احتمال بسیار فراوان طرح بلیت‌های رایگان در جام‌جهانی 2018 عملیاتی شود. به نظر می‌رسد افراد آسیب‌پذیر می‌توانند ستاره‌های فوتبال جهان را از نزدیک تماشا کنند. در این رابطه با فیفا مذاکره کردیم و تصمیم نهایی را آنها می‌گیرند. این حق قانونی فیفا است و ما فقط می‌توانیم به آنها توصیه کنیم.

مدیر اجرایی کمیته سازماندهی جام‌جهانی 2018 روسیه ادامه داد: البته نمایندگان فیفا از طرح پیشنهادی ما در رابطه با توزیع بلیت‌های رایگان که در جام کنفدراسیون‌های 2017 روسیه نیز اجرا شد بسیار خوشحال بودند.

آلکسی سوروخین در خاتمه یادآور شد: انتظار می‌رود که بلیت‌های رایگان جام‌جهانی 2018 در اختیار خانواده‌های با جمعیت زیاد، افراد معلول و ناتوان، دانش‌آموزان مدارس ورزشی و داوطلبان افتخاری قرار بگیرد. شهرداری شهرهای میزبان جام‌جهانی 2018 روسیه مجری طرح بلیت‌های رایگان خواهند بود.

جام‌جهانی 2018 با شرکت 32 تیم در 12 ورزشگاه 11 شهر روسیه برگزار خواهد شد. تیم ملی فوتبال ایران نیز یکی از تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 286654 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟