با آمدن هامس به بایرن مونیخ، چهار باشگاه بزرگ اروپایی خواهان جذب مولر هستند

چند روز قبل بود که در یک خرید ناگهانی و غیرمنتظره هامس رودریگز به بایرن مونیخ پیوست؛ هامس، ستاره پرزرق و برقی که در پست شماره 10 به میدان می رود و تهدیدی بزرگ برای جایگاه توماس مولر خواهد بود.
نشریه معتبر بیلد خبر می دهد که غول های فوتبال اروپا با آمدن هامس به بایرن، در کمین توماس مولر نشسته اند. مرد محبوب مونیخی ها در فصلی که گذشت ضعیف و نگران کننده ظاهر شد و زیر نظر آنچلوتی موفق نبود. مولر حالا بازیکن مورد علاقه کارلتو را رقیب خود برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی می بیند چنانچه رومنیگه نیز این مسئله را تایید کرد و مدعی شد که مولر باید تلاش بسیار زیادی برای حفظ جایگاهش بکند. طبق گزارش بیلد، 4 تیم بزرگ یوونتوس، چلسی، آرسنال و لیورپول وضعیت آقای گل جام جهانی 2010 را زیر نظر دارند.
البته بعد از کناره گیری فیلیپ لام از دنیای حرفه ای فوتبال، اهمیت توماس مولر در بین هواداران و به احتمال زیاد سران باشگاه بایرن مونیخ افزایش یافته است، چون این بازیکن 27 ساله در حال حاضر تنها بازیکن باشگاه محسوب می شود که از اصلیتی باواریایی برخوردار است. با این حال مدیران و البته اولی هونس رئیس بایرن همواره حامی توماس مولر بوده اند و او را از یک نمادهای باشگاه مونیخی می دانند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 284657 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟