کوریره دلااسپورت: مهاجم فرانسوی جانشین آزمون

در روزهایی که بازار Store نقل و انتقالاتی تابستان در سری A ایتالیا به روزهای اوج و پرهیاهوی خود رسیده است طی روزهای گذشته طرفداران لاتزیو خود را برای استقبال از مهاجم تیم ملی ایران و باشگاه روبین کازان آماده کرده بودند؛ چون پیشنهاد دیوانه وار و 18 میلیون یورویی باشگاه محبوب شهر رم می توانست رقمی وسوسه کننده برای باشگاه روسی در راستای انتقال سردار آزمون به ایتالیا باشد.
در حالی که روزنامه کوریره دلااسپورت در دو روز گذشته صفحات خود را به چاپ گزارش های مفصل از این پروسه اختصاص داده بود، امروز در خبرهای تکمیلی از منتفی شدن خرید این بازیکن ایرانی با مخالفت رسمی باشگاه روبین کازان نوشت. در گزارش امروز آمده است: «باشگاه کازان در پاسخ به بسته پیشنهادی 18 میلیون یورویی لاتزیو مدعی شده که نیاز به این پول ندارد تا بخواهد یکی از ستاره های جوان خود را واگذار کند از همین رو ترجیح می دهد آزمون را حفظ و در طول فصل جاری و سال منتهی به جام جهانی از سردار در پیکان خط حمله خود بهره ببرد».
این گزارش در ادامه نوشت: «با توجه به این که باشگاه روبین کازان یکی از ثروتمندترین باشگاه های روسیه است و بالا بردن رقم پیشنهادی از سوی لاتزیو هم نمی تواند کازانی ها را برای فروش سردار آزمون تحریک کند باشگاه ایتالیایی آلترناتیوی برای ستاره ایرانی در نظر گرفته و از امروز مذاکرات خود با چلسی برای خرید قرضی لوئیک رمی مهاجم 30 ساله فرانسوی این باشگاه را آغاز کرده است. بازیکنی که فصل گذشته را به صورت قرضی در کریستال پالاس سپری کرد و حالا در فهرست نفرات مازاد آنتونیو کونته قرار دارد».
با این تفاسیر می توان گفت یکی از مهیج ترین نقل و انتقالات فوتبال ایران در چند دهه گذشته که می توانست سر و صدای زیادی به راه بیندازد به بن بست خورد تا بار دیگر سردار آزمون را در لیگ برتر روسیه ببینیم، بازیکنی که پیش از این هم اعلام کرده بود ترجیح می دهد در سال منتهی به جام جهانی ریسک تغییر تیم و لیگ را به جان بخرد تا جایگاهش در تیم ملی به خطر نیفتد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 284577 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟