وزیر ورزش و جوانان: مدیران ضعیف را کنار می‌گذاریم

مسعود سلطانی‌فر در حاشیه افتتاح استخر دهگلان در جمع خبرنگاران استان کردستان، اظهار کرد: این سفر با هدف بازدید از چندین پروژه ورزشی استان از جمله سالن نیمه کاره شش هزار نفری 22 گولان سنندج صورت گرفته است و خوشبختانه استخر سرپوشیده دهگلان را هم افتتاح کردیم که امیدواریم در توسعه و رشد ورزش Sport استان موثر باشد.
وی افزود: استعدادهای خاصی در استان کردستان نهفته است که اگر امکانات و زیرساخت‌های لازم در این استان فراهم باشد می‌توانند در سطح ملی بدرخشند و همچنین برای کشور افتخارآفرین باشند.
وزیر ورزش گفت: باید پروژه‌های نیمه تمام ورزشی استان هرچه زودتر به بهره‌برداری برسند تا بتوانیم بخشی از عقب ماندگی‌های گذشته را جبران کنیم.
وی در ادامه به حوزه جوانان و سازمان‌های مردم نهاد هم اشاره و تصریح کرد: خوشبختانه دولت تدبیر و امید توجه خاصی به حوزه جوانان و همچنین سمن‌ها دارد و در حال حاضر با دارا بودن حدود 2 هزار سمن در کشور، امیدواریم تعداد سمن‌ها به پنج هزار عدد برسد.
سلطانی فر همچنین عنوان کرد: به دنبال این هستیم که در تمامی استان‌ها و شهرستان‌ها خانه جوان افتتاح کنیم که امیدواریم این امر به زودی محقق شود.
وی در بخش ازدواج هم به اعطای وام 10 میلیون تومانی به زوج‌های جوان در دولت تدبیر و امید اشاره و اعلام داد: همچنین برگزاری کارگاه‌های راهنمایی و تحکیم خانواده نیز با رشد 100 درصدی روبرو بوده است.
وزیر ورزش در بخشی دیگر از سخنان خود به میزبانی 60 مسابقه بین المللی اشاره و تصریح کرد: تعامل خاصی در حوزه ورزش با سایر کشورهای جهان داشته‌ایم که در توسعه و رشد جایگاه ایران در سطح بین المللی موثر خواهد بود.
وی در پایان سخنان خود با تاکید بر اینکه از مدیرکل‌هایی که قوی باشند حمایت خواهیم کرد، افزود: نظام ارزیابی مدیرکل‌های استانی و روسای فدراسیون‌ها را هر سه ماه یکبار برگزار می ‎ کنیم و در صورتی که مدیری ضعیف باشد آن را کنار خواهیم زد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 282717 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟