رحمتی از عضو پیشین هیئت مدیره استقلال شکایت کرد

مسعود معینی عضو پیشین هیئت مدیره استقلال Esteghlal چندی پیش در رابطه با عملکرد مهدی رحمتی در استقلال و همچنین پولی که جدا از قراردادش از اسپانسر باشگاه گرفت، صحبت‌هایی را مطرح کرده بود. دروازه‌بان استقلال هم به دلیل اظهارات معینی از او به دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت کرد.

معینی در بخشی از اظهاراتش در رابطه با رحمتی گفته بود: پس از درگذشت منصور پورحیدری و استعفای شهاب جهانیان، من و حسن زمانی در هیئت مدیره باقی مانده بودیم. حسن زمانی انتقاداتی می‌کرد که به جا بود. من هم انتقاد داشتم، اما شرایطی بوجود آوردند که به آدم اجازه صحبت نمی‌دادند. شرایطی مانند رودررو شدن با بازیکنان به خصوص مهدی رحمتی که 5 بار با حضور ناموفق درون دروازه و کارهای عجیب و غریبش که همه می‌دانستند، استقلال را نابود کرد.

وی در خصوص مسائلی که در رابطه با امضا نشدن چک‌ها توسط او در سال گذشته اتفاق افتاد، این طور پاسخ داده بود: آن چک‌ها برای مهدی رحمتی و خسرو حیدری بود که مستقیم با اسپانسر صحبت کرده و قصد داشتند جدا از قرارداد و بندهای آن 250 میلیون پول بگیرند. من چک‌ها را امضا نکردم، اگر چه راه‌هایی پیدا شد تا این پول پرداخت شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 278703 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟