رونالدو: هرگز نگفته‌ام که می‌خواهم رئال مادرید را ترک کنم!  ستاره پرتغالی کهکشانی‌ها شایعه تمایلش به ترک قهرمان اروپا را تکذیب کرده است.

روزنامه کنفیدنسیال اسپانیا مدعی شده است که کریستیانو رونالدو Ronaldo در ملاقاتی که با فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید داشته این خبر که او به اطرافیانش گفته دیگر تمایلی به ماندن در رئال مادرید ندارد را تکذیب کرده است.

به دنبال شکایت دادستانی مادرید از رونالدو به اتهام کلاهبرداری مالیاتی به ارزش 14.7 میلیون یورو، خبری منتشر شد مبنی بر اینکه رونالدو در اردوی تیم ملی پرتغال به هم‌تیمی‌هایش گفته است که فصل آینده در سانتیاگو برنابئو نخواهد بود.

چند روز بعد فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید در یک مصاحبه رادیویی اعلام کرد که بعد از تمام شدن کار رونالدو در اردوی تیم ملی کشورش با او صحبت خواهد کرد و ظاهراً این اتفاق رخ داده و رونالدو موضع خود را برای رئیس روشن کرده است.

کنفیدنسیال به نقل از رونالدو نوشته است: من هرگز نگفتم که قصد دارم رئال مادرید را ترک کنم. در یک وعده شام به هم‌تیمی‌هایم گفتم که ناراحتم چون با من بدرفتاری شده است، تحت پیگیر قرار گرفته‌ام و با من مانند یک مجرم برخورد می‌شود در حالیکه من به تعهدات مالیاتی‌ام طبق دستور‌العمل‌هایی که مشاوران و وکلایم در اسپانیا و انگلیس دادند، عمل کرده‌ام. تمام ماجرا همین بوده است.

در همین حال سایت تریبال فوتبال مدعی شده است که رونالدو در جلسه‌اش با فلورنتینو پرس به او گفته برای ماندن در رئال مادرید سه شرط دارد که اولین آنها پرداخت 14.7 میلیون یورو مالیات او از حساب باشگاه، دومی عقدقراردادی جدید با حقوقی بیش از آنچه لیونل مسی از بارسلونا می‌گیرد و سومی جلب نظر رسانه‌ها برای حمایت از کاپیتان تیم ملی پرتغال بوده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 278411 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟