پرسپولیس به امارات می رود

لیست جدید تیم ملی در حالی اعلام شد که در آن نام علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، رامین رضاییان، وحید امیری، کمال کامیابی نیا و مهدی طارمی قرار گرفته است تا از جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ هفت نفر در اردوی تیم ملی حضور یابند.

با این شرایط پرسپولیسی ها که با توجه به تعطیلی یکماهه لیگ اردوی 10 روزه امارات را در دستور کار خود قرار داده بودند با 18 بازیکن در آن حضور خواهند یافت.

بوژیدار رادوشوویچ، امید عالیشاه، حسین ماهینی، محسن ربیع خواه، محمد امین آرام طبع، صادق محرمی، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، علی علیپور، احمد نوراللهی، محمد رحمتی، ابوالفضل درویش وند، شهاب زاهدی، حامد آقایی، الکسی پل  یانسکی و ولادیمیر پریمیوف 16 بازیکن حال حاضر این تیم محسوب می‌شوند که با حضور کرملاچعب و طاهرخانی از جمع امیدهای تیم ملی و پرسپولیس جمع 18 نفره بازیکنان این تیم برای حضور در اردوی دوبی تکمیل خواهد شد.

سرخپوشان که با 36 نفر به امارات خواهند رفت در جمع خود 10 عضو کادرفنی و پزشکی و تدارکات را نیز خواهند داشت و از مسوولان باشگاه نیز آنها را در این سفر 10 روزه همراهی خواهند کرد. قرار است این تیم دو دیدار تدارکاتی نیز در امارات پشت سر بگذارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

اقدام زشت مرد نظافتچی با دختر 9 ساله

مهسا را دوست داشتم ولی از ارتباط کثیف با مادرش خسته شده بودم / مرجان دخترش را بیرون فرستاد و ... + عکس

پزشک تبریزی غذای نذری را از رستوران خریده بود / فیلم پزشک در رستوران لو داد / در غذا سیانور بوده است+ عکس و جزئیات پرونده

مرا از ارواح ترسانده بود / دختر 8 ساله با کودک ربا شب را تا صبح در پارک خوابید

اقدام هولناک زورگیران خشن با کودکان آبادانی+عکس

اینترنت آدم‌های واقعی

 

چهره بهت زده الناز شاکردوست در کنار گربه خانگی اش +عکس

عکس مدلینگ مریم معصومی بازیگر سریال همه چیز آنجاست +عکس

مجری زن مشهور ایرانی: از اول هم بچه مثبت بود +عکس

 

کدخبر: 228492 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟