نسخه بلوری بادیگارد روانه بازار می‌شود

نسخه بلوری فیلم سینمایی «بادیگارد» ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا، در سومین دهه تیر ماه در مراکز فروش محصولات ویژه فرهنگی نظیر شهر‌کتاب‌ها و مراکز تخصصی عرضه محصولات سمعی و بصری توزیع خواهد شد.
از ویژگی‌های نسخه بلوری «بادیگارد» که با حجم ۵۰ گیگابایت، با کیفیتی فوق‌العاده و بی نظیر در سینمای ایران آماده‌ عرضه می‌شود، وجود منوهای مختلف، زیرنویس‌های چندزبانه برای تمامی آیتم‌ها، کلیپ‌های معرفی هر بخش و کیفیت تصویری بسیار بالا برای علاقمندان حرفه‌ای سینماست.
علت تأخیر در عرضه این نسخه که ابتدا قرار بود پاییز سال گذشته روانه بازار Store شود، طراحی برنامه‌های ویژه و برای اولین‌بار تجربه شده در سینمای ایران در قالب بلوری است. به‌طور مثال بیننده می‌تواند در حین تماشای یک قسمت همزمان وارد منوهای دیگر شده و از سایر آیتم‌ها نیز استفاده نماید.
کیفیت تصویری ارائه شده در این فیلم بلوری هم برای فیلم اصلی و هم برای سایر بخش‌ها همچون پشت‌صحنه، مصاحبه‌های تخصصی، عکس‌ها، فیلم به روایت کارگردان و... فراتر از کیفیت تصویری نسخه‌های دی وی دی نمایش خانگی است و با کیفیت اصلی نسخه دیجیتال در پرده سالن‌های مدرن برابری می‌کند و از این رو می تواند مجموعه‌ای ماندگار برای علاقه‌مندان به سینما باشد.
فیلم سینمایی «بادیگارد» محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج بوده و توسط مؤسسه سینما ۲۴ (هنر اول) عرضه و توزیع می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 280042 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟