خبرنگاران خانه دار می شوند + جزئیات

محمد اسلامی عصر امروز در آیین بهره‌برداری از چند پروژه در اردستان اظهار داشت: عملیات آسفالت محور جاده اصفهان به اردستان به طول ۱۱ کیلومتر در دو مسیر رفت و برگشت آغاز می‌شود.
وزیر راه و شهرسازی گفت: ساخت این محور ۵ کیلومتر مسیر راه کوتاه می‌کند و مسیر ایمن‌تری را برای مسافران به وجود می‌آورد و سالانه ۸۰۰ کیلومتر به بزرگراه‌های کشور اضافه کرده‌ایم و امروز هم ۴۰ کیلومتر عملیات آسفالت را آغاز کردیم.

وی گفت: در کشور ۲۴۳۰ کیلومتر آزادراه داریم که ۵۱۸ کیلومتر دیگر آزادراه تا پایان دولت تحویل خواهیم داد و ۶۴ کیلومتر کریدور شمال به جنوب شرق اصفهان تا ۲ هفته آینده از طریق ویدیو کنفرانس افتتاح خواهد شد؛ هزینه ساخت ۸۰۰ کیلومتر آزادراه طبق نرخ سالیانه ۱۵هزار میلیارد تومان است.

اسلامی در رابطه با بدهکاری به پیمانکاران گفت: ما در سال گذشته سعی کردیم اکثر بدهی به پیمانکاران را بدهیم و هم اکنون ۸۰ هزار میلیارد تومان قرارداد در دست اجرا با پیمانکاران داریم که هم اکنون حجم بدهکاری به پیمانکاران ۱۸ هزار میلیارد تومان است.

خانه دار شدن خبرنگاران از زبان وزیر

وزیر راه و شهرسازی در پایان ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: در حال امضای تفاهم‌نامه با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هستیم که از طرح مسکن ملی به خبرنگاران و اصحاب رسانه نیز بهره‌مند شوند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟