دستور رییس‌جمهور برای تکمیل سریع دو آزاد راه

به گزارش رکنا، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در تشریح موارد مطرح‌شده در این تماس تلفنی گفت: در این تماس آخرین وضعیت پروژه‌های اولویت‌دار آزادراهی و بزرگراهی کشور به استحضار رئیس‌جمهور رسانده شد.

او افزود: در بخش دیگری از این مکالمه تلفنی، آخرین وضعیت ترانزیت و ترددهای زمینی ریلی و دریایی با همسایگان شمالی به اطلاع رئیس‌جمهور رسانده شد.

اسلامی ادامه داد: رئیس‌جمهور نیز در این تماس بر تسریع در تکمیل و آماده افتتاح کردن آزادراه کنارگذر جنوبی تهران-چرمشهر-آبیک در آبان‌ماه سال جاری تاکید کرد.

او همچنین افزود: رئیس‌جمهور در این مکالمه احداث و تکمیل بخش میانی آزادراه قزوین-رشت در منطقه منجیل رودبار را مورد تاکید قرار داد و رفع موانعی که موجب توقف طولانی و ترافیک می‌شود را خواستار شد.

وزیر راه و شهرسازی خاطر نشان کرد: در این تماس آخرین وضعیت پروژه‌های مسکن مهر و اقدامات انجام‌شده در این خصوص به رئیس‌جمهور گزارش و مقرر شد، برنامه‌های افتتاحیه طرح‌های مسکن و طرح‌های زیربنایی در دست اجرای وزارت راه و شهرسازی در قالب تقویم هفتگی به رییس‌جمهور ارائه شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟